کد خبر : 1976086 | 07 آبان 1402 ساعت 14:01 | 48.6K بازدید | 77 دیدگاه

انتظار عصبانیت بیشتری در رختکن داشتم

خشم گوندوگان: به بارسا نیامده‌ام تا اینطوری ببازم

ایلکای گوندوگان از شکست برابر رئال بسیار عصبانی بود و جو رختکن بارسلونا نیز خشم او را بیشتر کرد.

خشم گوندوگان: به بارسا نیامده‌ام تا اینطوری ببازم

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان دیروز در اولین ال‌کلاسیکوی رسمی خود با وجود اینکه خیلی زود بارسا را پیش انداخت، در نهایت شکست را تجربه کرد. ستاره آلمانی سابق سیتی که فصل قبل با سیتیزن ها فاتح لیگ قهرمانان شد، هم از نمایش تیمش عصبانی بود و هم فضای رختکن تیم پس از چنین شکست تلخی را نپسندید.

1946619

او در مصاحبه خود و در واکنش به شکست دیروز گفت: «می خواهم صادقانه حرف بزنم و در عین حال نمی خواهم زیاده‌روی کنم. دوست ندارم فضا را بیشتر از این منفی کنم. بعد از باخت به رختکن رفتم و طبعا بازیکنان ناامید و ناراحت بودند ولی بعد از چنین شکستی و در چنین بازی بزرگ و مهمی، دوست دارم خشم و عصبانیت بیشتری را در هم‌تیمی هایم ببینم. این یک بازی معمولی نبود.»

1946622

گوندوگان ادامه داد: «این خودش یک مشکل است. بعد از باخت باید بیش از این‌ها ناراحت باشید، به خصوص برابر رقیب دیرینه. ما در بسیاری دقایق خوب بازی کردیم و می توانستیم در برخی صحنه ها خیلی بهتر کار کنیم. وقتی می‌دانید، می‌توانستید بازی را ببرید ولی باخته اید، باید به شدت عصبانی باشید. معتقدم این ذهنیت خودش را در زمین نیز نشان خواهد داد. ما باید قدمی رو به جلو برداریم و در غیر این صورت رئال و حتی خیرونا فرار خواهند کرد و دستمان به آنها نخواهد رسید.»

1946420

گوندوگان در پایان گفت: «من به بارسلونا نیامده‌ام تا در چنین بازی هایی و این‌چنین شکست بخورم. من خودم نیز مسئولیتم در این باخت را قبول می‌کنم و به عنوان یک بازیکن باتجربه نباید اجازه دهم تیم پس از چنین شکستی، بی تفاوت باشد. ما به مقاومت بیشتری نیاز داریم.»

دیدگاه‌ها