کد خبر : 1976227 | 08 آبان 1402 ساعت 04:45 | 36.7K بازدید | 27 دیدگاه

آیا بین این دو مربی درگیری پیش آمد؟

افشای مکالمه تند و تیز مورایس و رحمتی!

بعد از پایان دیدار نساجی و سپاهان، مربی دو تیم ابتدا با فضایی پرتنش و بعد با آغوشی گرم، به رختکن رفتند.

افشای مکالمه تند و تیز مورایس و رحمتی!

به گزارش "ورزش سه" بعد از تساوی حذاب نساجی و سپاهان در شمال، حواشی جالبی هم کنار خط به وجود آمد. بعد از سوت پایان مورایس به سمت رحمتی رفت، و به نظر تنش کوچکی بین او و رحمتی پیش آمد. ماجرا این بود که مورایس به صورت تلویحی از سبک بازی رحمتی و نساجی در نیمه دوم گلایه کرد و او را به دفاع مطلق متهم کرد. رحمتی هم در این لحظه با حالت شوخی به او گفت که فیلم بازی را دوباره ببیند. بعد از این مکالمه مهدی رحمتی و رحمانی مدیر رسانه نساجی قصد داشتند به سمت سکوهای وطنی که یکصدا رحمتی را فرا می‌خواندند، بروند.

لحظاتی نگذشت که مورایس با "مهدی، مهدی" گفتن حواس رحمتی را به سمت خود جلب کرد. رحمتی در این لحظه به دلیل شلوغی ورزشگاه، ابتدا صدای سرمربی سپاهان را نشنید اما همراهان او را متوجه این موضوع کردند. رحمتی به کنار خط آمد و سرمربی رقیب را در آغوش کشید و با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند. مورایس با وجود فشار بالا به بهترین شکل خودش را کنترل کرد و این بازگشت دوباره و دلجویی از رحمتی نشان داد او در زمینه انسانی هم فرد بزرگی است. او در مورد اینکه به سبک بازی رحمتی انتقاد کرده از او دلجویی کرد. رحمتی هم با روی باز این آغوش را پذیرفت و دو سرمربی دقایقی گفت و گو کردند.

به نظر سید مهدی و مورایس کدورت‌هایی که احتمالاً پیش آمده بود حتی به خارج از رمین بازی هم نبردند و با هم برخورد گرمی داشتند. مورایس و رحمتی که هردو از مربیان با اخلاق و فنی لیگ هستند امروز علاوه بر نمایش فنی زیبا در قسمت اخلاق هم نشان دادند به اندازه مسائل فنی خوب هستند و اختلافات و اتفاقات فوتبال را بعد از مسابقه با رفتار حرفه‌ای، فراموش کردند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیدگاه‌ها