کد خبر : 1976265 | 08 آبان 1402 ساعت 07:16 | 16.2K بازدید | 13 دیدگاه

وینگری که با رحمتی ساخت

سریع و تکنیکی، عباسی رامین را کلافه کرد!

وینگر چپ نساجی روز موفقی در دیدار مقابل سپاهان داشت و یک پاس گل داد.

سریع و تکنیکی، عباسی رامین را کلافه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کنفرانس طولانی رحمتی، حمایت مالک باشگاه از او، با رایگان شدن بازی و حضور هواداران نساجی، همه انتظار یک بازی جذاب را می‌کشیدند و این اتفاق هم افتاد. نساجی امروز در حد و اندازه یک تیم آسیایی ظاهر شد و موفق شد اولین امتیاز فصل را از سپاهان برباید. در این دیدار جذاب محمدرضا عباسی بدون شک یکی از بهترین‌های سرخپوشان بود.

عباسی بعد از پیوستن از تراکتور به تیم شمالی در این فصل یکی از موثرترین‌های نساجی بوده و عدم حضور او به دلیل مصدومیت روی نتایج و شکل بازی ببرها نمود پیدا کرده بود. حالا با آمادگی کامل او و تغییرات تاکتیکی رحمتی، نمایش این تیم هم تغییر کرده است.

1947074

عباسی تا اواسط نیمه اول تمرکز خود را بیشتر روی بستن فضای نفوذ وینگرهای سپاهان بود. در ادامه او به آرامی نفوذهای خود را افزایش داد و چند بار مدافعان سپاهان را به زحمت انداخت تا اینکه با شروع نیمه و یک نفوذ عالی موفق شد آزادی را در موقعیتی فوق العاده قرار دهد و او هم با یک ضربه فنی نیازمند را تسلیم کرد.

محمدرضا عباسی در وظایف دفاعی هم نمره خوبی گرفت و به ویژه با دو تکل به موقع مانع از تک به تک و گلزنی بازیکنان زردپوش شد. عباسی در اواخر بازی روی یک ضد حمله در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه آخر را نتوانست راهی دروازه کند. با وجود این امروز عباسی یکی از بهترین‌ها در فاز دفاعی و هجومی نساجی بود و این رحمتی را برای دیدار مقابل تراکتور امیدوار می‌کند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیدگاه‌ها