کد خبر : 1976300 | 08 آبان 1402 ساعت 00:57 | 21.9K بازدید | 16 دیدگاه

برخورد صمیمانه رشید و دانشگر در وطنی

مکالمه استقلالی‌های سابق: گفته بودم گل می‌زنم!

دو بازیکن سابق استقلال در پایان مسابقه نساجی و سپاهان با هم برخورد و مکالمه جالبی داشتند.

مکالمه استقلالی‌های سابق: گفته بودم گل می‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از آخرین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر عصر یکشنبه نساجی و سپاهان در قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این دیدار نساجی ابتدا در دقیقه 49 با گل محمدرضا آزادی در خانه خود پیش افتاد، اما این گل پایان کار نبود و در دقیقه 67 محمد دانشگر مدافع پیش تاخته زردپوشان گل تساوی را وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

تقابل دانشگر و مظاهری در شرایطی در بازی نساجی و سپاهان پیش آمد که این دو بازیکن چند سال پیش در استقلال هم‌تیمی بودند و در کنار یکدیگر کار می‌کردند. آنها در نیم فصل اول فصل پیش هم در سپاهان مدتی کنار هم بودند و ارتباط صمیمانه‌ای با هم دارند.

1947154

رشید و دانشگر به واسطه دوستی قدیمی امروز هم قبل از بازی با هم به کری‌خوانی پرداختند و در پایان بازی نیز مکالمه جذابی میان آنها شکل گرفت.

دانشگر قبل از بازی به رشید مظاهری، دروازه‌بان باتجربه نساجی، گفته بود که در این بازی دروازه او را باز می‌کند و همین اتفاق هم رخ داد؛ در پایان بازی دانشگر و مظاهری قبل از ترک زمین به مقصد رختکن‌های تیم خود ثانیه‌هایی در آغوش همدیگر قرار گرفتند و با هم صحبت کردند.

1947155

در این مکالمه جذاب میان دو استقلالی سابق رشید درباره گل دانشگر صحبت کرد و اینکه به تساوی کشاندن بازی توسط او باعث شده نتواند یک کلین‌شیت در آمار خود به ثبت برساند و البته که در این مکالمه دانشگر با یادآوری صحبت خود قبل از بازی خطاب به رشید گفت: «گفته بودم می‌زنم!»

در حین گفت‌وگوی رشید و دانشگر، صادق درودگر مدیرعامل نساجی به سمت آنها رفت و به هر دو بازیکن خسته نباشید گفت.

دیدگاه‌ها