کد خبر : 1976689 | 09 آبان 1402 ساعت 22:32 | 12.9K بازدید | 6 دیدگاه

این مربی امیدوار است ۱۳ بخیه‌اش درس عبرت شود!

فابیو گروسو، سرمربی المپیک لیون، برای اولین بار پس از حمله به اتوبوس باشگاه و مصدومیت شدیدش صحبت کرد.

این مربی امیدوار است ۱۳ بخیه‌اش درس عبرت شود!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش اتوبوس باشگاه المپیک لیون، قبل از بازی‌شان برابر المپیک مارسی، مورد حمله هواداران رقیب قرار گرفت.

در جریان حمله‌ای، یک بطری شیشه‌ای به شکلی محکم به شیشه اتوبوس برخورد کرد و باعث شکستن آن شد. این اتفاق باعث شد که فابیو گروسو، سرمربی لیون، از ناحیه صورت به شدت زخمی شود و به بیمارستان انتقال داده شود.

1947989

این جراحت به حدی شدید بود که پیشانی، پلک و ابروی او ۱۳ بخیه خوردند و در عکسی که روز بعد از حادثه از او منتشر شد مشخص شد که این اتفاق حتی می‌توانست به چشم او آسیب جدی برساند و روی بینایی او تاثیر بگذارد.

او روز سه‌شنبه به دلیل این مصدومیت در تمرین غایب بود و از طرف پزشک، ۳۰ روز استراحت دریافت کرده است که البته می‌تواند از آن صرف نظر کند و در کنار باشگاه حضور داشته باشد. با این حال به نظر می‌رسد که او در تمرینات روز چهارشنبه نیز غایب خواهد بود.

1947990

این مربی امروز در اولین سخنانش پس از این حادثه گفت: «آنچه اتفاق افتاد می‌توانست به یک تراژدی تبدیل شود، البته مطمئناً همین حالا هم برای این ورزش و همه کسانی که آن را دوست دارند، این یک اتفاق دردناک و ناراحت‌کننده بوده است. با تمام وجودم امیدوارم این یک درس عبرت شود. از همه شما برای حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم.»

دیدگاه‌ها