کد خبر : 1977124 | 11 آبان 1402 ساعت 20:15 | 53.4K بازدید | 206 دیدگاه

سومین گل فصل که سرخ‌ها به خودشان زدند؛

پرسپولیس با گل به خودی صدر را پس داد!

در شرایطی که هواداران پرسپولیس خود را آماده جشن پیروزی می‌کردند تنها موقعیت گل صنعت نفت آبادان در نیمه دوم به گل تبدیل شد.

پرسپولیس با گل به خودی صدر را پس داد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس شب پرماجرایی را در هوای بارانی ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت و در حالی که به سختی گل خورده را جبران کردند و دو بر یک پیش بودند، در ثانیه‌های پایانی دروازه خود را باز شده دیدند.

ویدئو: 315462

علیرضا بیرانوند در این فصل بیش از بازیکنان حریف از بازیکنان خودی گل دریافت کرده است! پس از بازی ذوب آهن و النصر این سومین گل به خودی فصل سرخپوشان بود.

1948713

در حالی که مدافعان پرسپولیس حسابی به هم ریخته بودند، ضربه عجیب میلاد سرلک از بالای سر بیرانوند عبور کرد و در این حال دانیال اسماعیلی‌فر می‌توانست سراسیمه با یک شوت محکم توپ را دور کند، اما سایه توپ را زد و در ادامه وقتی توپ را دور کرد که کار از کار گذشته بود و کمک داور اعلام کرد توپ از خط گذشته تا توپی که لحظات آخر به پای دانیال برخورد داشت یک گل به خودی را به نام مدافع راست قرمزها ثبت کند.

1948714

پرسپولیس که در روز امتیاز دادن حریفان می‌توانست به صدر برسد، به جای سه امتیاز تنها یک امتیاز نصیبش شد و بازیکنان و هواداران سرخپوش بهت زده ورزشگاه را ترک کردند.

دیدگاه‌ها