کد خبر : 1977108 | 11 آبان 1402 ساعت 19:27 | 31.7K بازدید | 68 دیدگاه

حسینی: آنها حق ندارند که درباره سرمربی ما حرف بزنند

پرسپولیس مشکلات ما را داشت، فوتبال را تعطیل می‌کردند

سیدحسین حسینی می‌گوید که پرسپولیسی‌ها احساس خطر کرده‌اند و حاشیه‌سازی را برای استقلال آغاز کرده‌اند.

پرسپولیس مشکلات ما را داشت، فوتبال را تعطیل می‌کردند

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال پس از تساوی برابر شمس آذر قزوین در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود. به نظرم، شمس‌آذر یکی از تیم‌های خوب لیگ است. روی غفلت گل دوم را خوردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم این امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

حسینی درباره مصاحبه‌ها و بیانیه‌های میان استقلال و پرسپولیس و اینکه این موضوع آیا تمرکز را از بازیکنان نمی‌گیرد، گفت: به نظرم همیشه این حواشی از سمت پرسپولیس بوده و هر موقع شرایط ما خوب شده و احساس خطر کردند، دوستان جلو آمدند و بیانیه دادند. حتی هیئت مدیره آنها وسط آمد.

کاپیتان استقلال گفت: دو سال پیش هم همین‌طور بود، وقتی تیم ما در حال قهرمان شدن بود، دوستان می‌آمدند مصاحبه می‌کردند. اصلاً به آنها ربطی ندارد که بخواهند در مورد سرمربی ما صحبت کنند. باید سرشان به کار خودشان باشد.

1948689

او درباره اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند کسر قرارداد بازیکنان امکان‌پذیر نیست، پاسخ داد: اصلاً به کسی ربطی ندارد که تیم ما بخواهد قراردادها را کم کند یا زیاد کند. باید سرشان به کار خودشان باشد. به نظر من، اگر مشکلات تیم ما را آنها داشتند، مطمئن باشید فوتبال ایران را تعطیل می‌کردند. باز هم می گویم، فکر می‌کنم آنها احساس خطر کردند و دوباره این حواشی را برای تیم ما درست کردند.

کاپیتان استقلال درباره اینکه آبی‌ها چه میزان دریافتی داشته‌اند، گفت: ما 35 درصد از سال گذشته طلب داریم و امسال هم 20 درصد گرفته‌ایم. پارسال این همه مشکلات زیادی داشتیم. باز هم می‌گویم، تیم رقیب ما اگر این مشکلات پارسال را داشت، مطمئن باشید فوتبال را به خاطرشان تعطیل می‌کردند.

حسینی درخصوص گلایه‌های رضاوند مبنی بر اینکه قرارداد را کم کرده‌اند اما دریافتی خوبی نداشته‌اند، گفت: این یک بحث درون خانواده است و حل می‌شود ولی اجازه بدهید هواداران از فوتبال لذت ببرند. اینجوری نباشد که احساس خطر کنیم، بیانیه بدهیم و علیه هم مصاحبه کنیم. بگذارید هواداران لذت ببرند و امیدوارم همه چیز داخل زمین رقم بخورد.

دیدگاه‌ها