کد خبر : 1977106 | 11 آبان 1402 ساعت 19:12 | 56.7K بازدید | 338 دیدگاه

یک هفته بهشان حال ندادند، همه را مقصر جلوه دادند

سامره: پرسپولیس هرگز به لول استقلال نمی‌رسد

سرپرست آبی‌های پایتخت خطاب به پرسپولیسی‌ها گفت که آنها تحت هیچ شرایطی نباید خودشان را با استقلال مقایسه کنند.

سامره: پرسپولیس هرگز به لول استقلال نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، علی سامره، سرپرست استقلال، در پایان دیدار برابر شمس آذر که با تساوی 2 -2 به پایان رسید، در جمع خبرنگاران گفت: بازی پر افت و خیزی بود و چهار گل هم داشت. ما موقعیت‌های بسیار بسیار خوبی را از دست دادیم و امیدوارم که با تمرکز بیشتر، بتوانیم بازی‌های بعدی را ببریم.

ویدئو: 315435

او ادامه داد: موردهای زیادی در این هفته پیش آمد که تمرکز تیمی ما به هم خورد. همین امروز صبح سر تغییر رنگ لباس، یک مورد بود که از ساعت هشت صبح هر 10 دقیقه یک بار تلفن من زنگ می‌خورد که رنگ لباس تیم را عوض کنیم. رنگ لباسی که شب گذشته تعیین شده بود و کار را تمام کرده بودیم. رنگ لباس ما کاملاً آبی و شمس آذری‌ها کاملا یشمی بودند. از صبح درگیر این قضایا بودیم.

او درباره استدلال مسئولین برگزاری مسابقه جهت تغییر پیراهن استقلال پاسخ داد: به ما گفتند هوا ابری است و کمی رنگ‌ لباس‌ها تاریک، تیره و نزدیک به هم شده است. از این صحبت‌ها.

وی افزود: متأسفانه عمد یا غیرعمد، از صبح روی مُخ ما بودند. نمی‌دانم واقعا کارشان عمدی بود یا نبود. اما در گذشته مشکلی نبود و نمی‌دانم یک‌دفعه چه اتفاقی افتاد که از هشت صبح، بهشان القا می‌کنند که آقا بروید چنین مسئله‌ای را مطرح کنید و اینقدر قبل از بازی پافشاری کنید و روی مخشان بروید تا رنگی که دیشب خودشان تعیین کرده بودند را بزنند زیرش.

سرپرست استقلال درباره صحبت‌های پرسپولیسی‌ها در هفته گذشته و حواشی پیش آمده نیز توضیح داد: تعجب می‌کنم که اصلا می‌آیند خودشان را با استقلال مقایسه می‌کنند. شما سالی صدتا قهرمانی بیاورید، اصلا هزارتا قهرمانی هم بیاورید، هنوز که هنوز است از لحاظ لِول پایین‌تر از استقلال هستید. چه خوش‌تان بیاید چه خوشتان نیاید، استقلال قهرمانی آسیا دارد و حالا حالاها باید دنبال آن بدوید.

سامره در ادامه خطاب به پرسپولیسی‌ها گفت: پس اصلا، اصلا تحت هیچ شرایطی نه خودتان را با باشگاه ما مقایسه کنید و نه با سرمربی تیم ما. یک هفته، فقط یک هفته داوری باب میل‌شان سوت زده نشد، تمام عالم و آدم را مقصر جلوه دادند.

سرپرست استقلال درباره اینکه نکونام نیز در نشست خبری به این موضوع اشاره کرده، گفت: بنده خدا حق دارد. بالای چندین بار در مورد استقلال صحبت کردند و ما فقط احترام نگه داشتیم، اما از این پس چنین خبرهایی نیست. فقط یک هفته به شما حال ندادند.

سامره در پایان و درخصوص اینکه آیا این صحبت‌ها در شأن فوتبال ایران هست یا نه، گفت: در شأن باشگاه استقلال نیست با کلمات بازی کند و بی‌احترامی به وجود بیاید، اما متأسفانه تعجب می‌کنم برخی‌‌ها خارج از عادی حرف می‌زنند و تهمت می‌زنند.

دیدگاه‌ها