کد خبر : 1977602 | 13 آبان 1402 ساعت 23:25 | 19.7K بازدید | 5 دیدگاه

نقش اول بازی هیجان انگیز با برد الوحده؛

مرگ و زندگی برای نوراللهی در 90 دقیقه (عکس)

الوحده در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل عجمان به پیروزی رسید.

مرگ و زندگی برای نوراللهی در 90 دقیقه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال الوحده که مثل همیشه احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی عجمان مقابل این تیم رده سیزدهمی قرار گرفت.

الوحده که در 6 مسابقه اخیرش سه پیروزی و سه شکست داشت، به دنبال برتری در دیدار امشب بود که بازی را هم هجومی آغاز کرد ولی حملات آنها یکی پس از دیگری هدر می‌رفت تا اینکه روی یک کرنر به گل رسیدند.

1949633

احمد نوراللهی که یکی از بهترین‌های این فصل الوحده بوده، در دقیقه 26 کرنر به دست آمده برای تیمش در سمت چپ زمین را کوتاه کار کرد و به کریستین گوانکا پاس داد که در ادامه ارسال پای چپ این بازیکن را فاکوندو کروسپزکی با ضربه سر دیدنی زد و گل اول بازی را مقابل عجمان به ثمر رساند.

در ادامه یاران نوراللهی حملات خطرناکی به وجود آوردند که در گلزنی ناموفق بودند، اما عجمان می‌توانست با یک ضربه پنالتی به گل دست پیدا کند ولی این اتفاق نیفتاد.

1949632

عجمان در دقیقه 76 روی یک ارسال از جناح چپ به محوطه جریمه و خطایی که توسط احمد نوراللهی اتفاق افتاد و داور در VAR آن را تشخیص داد، صاحب یک ضربه پنالتی شد اما علی مدن این فرصت را هدر داد و دو ضربه پیاپی او را گلر الوحده با دبل سیو تماشایی مهار کرد.

احمد نوراللهی که روی گل اول الوحده موثر بود، در دقیقه 86 هم یک ارسال تماشایی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین ارسال کرد ولی علاءالدین زهیر، مدافع پیشتاخته تونسی نتوانست از این فرصت بهره ببرد و ضربه این بازیکن پس از برخورد به تیرک به بیرون رفت.

1949630

الوحده در دیداری که احمد نوراللهی شب پرماجرایی داشت و یک اخطار هم در دقیقه 78 گرفت، با نتیجه یک بر صفر مقابل عجمان به پیروزی رسید تا 12 امتیازی شود و به رده پنجم جدول لیگ برتر امارات صعود کند.

دیدگاه‌ها