کد خبر : 1977698 | 14 آبان 1402 ساعت 12:05 | 26.8K بازدید | 13 دیدگاه

مربی بارسا چه چیزی روی کاغذ نوشته بود؟

رمزگشایی از برگه مرموز ژاوی به مدافع بارسا

یکی از سوالات مطرح شده خبرنگاران پس از اتمام دیدار سوسیداد-بارسا در مورد برگه‌ای بود که در میانه‌های بازی ژاوی به اینیگو مارتینز، مدافع تیمش، داد.

رمزگشایی از برگه مرموز ژاوی به مدافع بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب خوش شانس بود که در زمین سوسیداد به پیروزی 0-1 دست یافت. گل دقیقه 93 رونالد آرائوخو سه امتیاز بسیار کلیدی را تقدیم بارسا کرد در حالی که نتیجه منصفانه برتری میزبان بود.

1949830

بارسا هر اندازه هفته قبل مقابل رئال خوب بود و تاوان افت خود در 30 دقیقه پایانی را داد، دیشب در زمین سوسیداد به لطف مهارهای تراشتگن و مقاومت جانانه مدافعان، بازی را تا دقیقه پایانی حفظ کرد و به موقع نیز ضربه کاری را زد.

در اواسط بازی دوربین ها اینیگو مارتینز را در حالی شکار کردند که مشغول خواندن برگه‌ای بود که از سوی یکی از تعویضی های بارسا به وی داده شده بود. برگه را ژاوی به یار تعویضی خود داده بود تا به دست اینیگو برساند.

1949826

در پایان بازی از ژاوی در این مورد سوال شد و گفت: «در مورد نحوه یارگیری و تغییر استراتژی برای اینیگو نوشته بودم و نیاز نیست اینجا جزئیات بیشتری را فاش کنم.»

اینیگو نیز در پاسخ به این سوال و با خنده گفت: «ژاوی آنقدر مطلب و جزئیات نوشته بود که اصلا نمی دانستم چطور باید آنها را به هم تیمی هایم بگویم. طبعا در مورد مسائل تاکتیکی بود و چیزهایی که خواسته بود نیز در زمین اجرا شد.»

دیدگاه‌ها