کد خبر : 1978018 | 16 آبان 1402 ساعت 02:41 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

ورود ستاره برزیلی قبل از پرسپولیس (عکس)

مدافع چپ برزیلی النصر نخستین بازی آسیایی خود را مقابل الدحیل قطر انجام می‌دهد.

ورود ستاره برزیلی قبل از پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان در حالی امروز در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الدحیل قطر برود که الکس تلکس، مدافع چپ برزیلی برای نخستین بار در فهرست پنج بازیکن خارجی این تیم سعودی برای رقابت‌های آسیایی قرار گرفته و در غیاب کریستیانو رونالدو و آیمریک لاپورت در لیست، لوئیز کاسترو تصمیم گرفته از این بازیکن در فهرست تیمش بهره ببرد.

الکس تلس که فصل گذشته به طور قرضی در سویا اسپانیا بازی می‌کرد و در نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ 7 میلیون یورو از منچستر یونایتد به النصر عربستان پیوست، هنوز فرصت بازی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورده که امشب این روند به پایان می‌رسد.

1950362

نام این مدافع چپ سابق تیم ملی برزیل در فهرست پنج بازیکن خارجی النصر عربستان برای دیدار مقابل الدحیل به چشم می‌خورد و این بازیکن آماده حضور برابر شاگردان کریستوفر گالتیه در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

الکس تلس پس از پیوستن به النصر در هشت مسابقه لیگ روشن عربستان و دو دیدار جام پادشاهی به میدان رفته ولی در هیچ یک از سه دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان آسیا ازجمله دیدار با پرسپولیس حضور نداشت که امشب شانس بازی برابر الدحیل قطر را دارد.

النصر عربستان پس از دیدار برابر الدحیل قطر باید در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس برود که الکس تلس امیدوار است در آن بازی هم حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها