کد خبر : 1978120 | 15 آبان 1402 ساعت 23:19 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره اتلتیکو نمی‌خواهد از بند مصدومیت رها شود!

مصدومیت ممفیس دیپای برای باشگاه اتلتیکو مادرید تبدیل به یک موضوع دردسرساز شده و آنها در مرحله ریکاوری این بازیکن به مشکل خورده‌اند.

ستاره اتلتیکو نمی‌خواهد از بند مصدومیت رها شود!

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای، که از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوسته است، از تاریخ ۲۸ آگوست، فقط هشت دقیقه برای این تیم بازی کرده و بقیه بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که مشکلات دیپای در ریکاوری، ناشی از اختلاف با یک مربی شخصی سابق بوده است و بازگشت او از مصدومیت را به تاخیر انداخته است. این اتفاق برای اتلتیکو هم ضررهایی داشته است، البته خوش‌شانسی آنها این است که آلوارو موراتا در غیاب دیپای در فرم خوب و مناسبی قرار داشته است.

1950567

اتلتیکو فعلاً به موراتا برای ادامه فصل نیاز دارد، زیرا دپورتیوو گزارش داده است که انتظار نمی‌رود دیپای فعلا از مصدومیت بازگردد. در حال حاضر هیچ تاریخی برای بازگشت او تعیین نشده است.

1950568

دیپای در طول دوران حرفه‌ای‌اش با مصدومیت‌های زیادی مواجه بوده است و حضور او در اتلتیکو هم تحت تاثیر همین مصدومیت‌ها قرار گرفته است. او مشکلاتی نیز در مورد این مصدومیت با باشگاه دارد.

ایجنت او، تیم ریکاوری و کارکنان باشگاه به او می‌گویند که برای ریکاوری از مصدومیت باید دستورالعمل‌های خاصی را دنبال کند، اما او هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و طبق برنامه‌های شخصی پیش‌ می‌رود. این موضوع در حال تبدیل شدن به یک مشکل جدی در باشگاه است. نمایندگان باشگاه در روزهای آینده با این بازیکن صحبت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها