کد خبر : 1978166 | 16 آبان 1402 ساعت 01:51 | 18K بازدید | 9 دیدگاه

رقیب مجیدی، در الاتحاد جانشین سانتو می‌شود!

گفته می‌شود که سرمربی العین، جدی‌ترین نام برای جانشینی نونو اسپریتو سانتو است.

رقیب مجیدی، در الاتحاد جانشین سانتو می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه آینده نونو سانتو در الاتحاد با کسب نتایج ضعیف در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، گفته می‌شود که مدیران باشگاه در پی انتخاب جانشین مناسبی برای این سرمربی پرتغالی هستند. ببرهای شهر جده روز گذشته ناباورانه برابر نیروی هوایی عراق تن به شکست دادند.

این شکست ناگهانی زخم‌های الاتحاد را عمیق‌تر کرد، به‌ویژه که قهرمان لیگ عربستان با از دست دادن 12 امتیاز در 5 بازی متوالی اخیر در حال حاضر در رده ششم جدول رده‌بندی رقابت‌ها قرار دارد.

بسیاری از گزارش‌های رسانه‌های عربستان نشان می‌دهد که الاتحاد در حال حاضر با توجه به افت سطح تیم و نتایج ضعیف در سطح محلی و قاره‌ای، به برکناری نونو سانتو نزدیک است.

1950657

آنطور که اکانت رسمی کانال الاخباریه عربستان در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) فاش کرد، مدیریت الاتحاد از هم اکنون تماس‌های خود را برای عقد قرارداد با کادر فنی جدید برای نظارت بر تمرینات این تیم آغاز کرده است.

1950658

روزنامه عکاظ همچنین اشاره کرد که در صورت کنار گذاشته شدن نونو سانتو از هدایت الاتحاد، آلفرد شرودر هلندی جدی‌ترین گزینه جانشینی سرمربی پرتغالی است.

آلفرد شرودر در حال حاضر هدایت العین امارات را برعهده دارد و با این تیم در رده سوم ادنوک لیگ امارات قرار داشته و تنها 2 امتیاز با صدر فاصله دارد.

عکاظ اضافه کرد که تصمیم برای برکناری سانتو باعث افزایش تفرقه در تیم می‌شود، زیرا هنوز از سوی مدیریت الاتحاد برای اخراج این سرمربی اتفاق نظر وجود ندارد، به خصوص اینکه مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان کلیدی، از جمله عوامل نتایج ضعیف تیم بوده است.

دیدگاه‌ها