کد خبر : 1978210 | 16 آبان 1402 ساعت 12:35 | 10K بازدید | 27 دیدگاه

دربی کرمان همیشه زیباست؛

مدیر گل‌گهر: قبلا کارت بازی برای‌ آنها بی‌اهمیت بود

مدیر تیم فوتبال گل گهر به صحبت‌های شب گذشته رامین رضاییان پس از پیروزی پرگل مقابل آلمالیق ازبکستان واکنش نشان داده است.

مدیر گل‌گهر: قبلا کارت بازی برای‌ آنها بی‌اهمیت بود

حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل گهر گفتگویی با "ورزش‌‌ سه" درباره آخرین شرایط سرمه‌ای پوشان سیرجانی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: تیم امروز عازم سیرجان شد و خوشبختانه با پایان مصدومیت چند بازیکن مهم تیم که در هفته‌های گذشته دست کادر فنی را بسته بود، شرایط خوبی در آستانه دربی کرمان داریم. همچنین آقای اوزونیدیس سرمربی تیم هم که به دلیل درگذشت پدرشان بعد از بازی با استقلال خوزستان به یونان رفته بودند، دیشب به اردوی تیم اضافه شدند و خدا را شکر همه چیز مهیای بازی با مس رفسنجان است. 

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر درباره دربی کرمان و حساسیت این مسابقه هم گفت: مصاف دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر طی سال‌های اخیر یکی از جذاب‌ترین مسابقات لیگ برتر بود. هر دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و همین باعث شده در دربی کرمان همواره نمایش‌های زیبایی را شاهد باشیم. 

حیدر افسری سپس درباره حرف‌های سپاهانی‌ها و در راس آنها رامین رضاییان که شب گذشته در میکسدزون ورزشگاه آزادی با خطاب قرار دادن رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار بازگشت ۴ امتیاز کسر شده از سپاهان شد، اینطور واکنش نشان داد: بله دیشب دیدم بازیکنان محترم تیم فوتبال سپاهان گفتند چرا امتیاز از ما کم شده و اگر بازیکنان مشکل داشتند، چرا سازمان لیگ برای آنها کارت بازی صادر کرده است! البته اصلا قصد ورود به این مسئله و یادآوری اتفاقات گذشته را ندارم، اما جالب این است در سالی که ۹ امتیاز از ما کم کردند، یکی از مسابقات دیدار با سپاهان بود که ما در آن مسابقه ۴ گل به سپاهان زدیم و مقتدرانه برنده بازی شدیم. در آن سال ۳ امتیاز از ما گرفتند و به سپاهان دادند. حالا که امسال اصلا به رقبای سپاهان امتیازی داده نشده است. آنجا هم سازمان لیگ تایید کرد برای اریک بایناما کارت صادر کرده بود. همه چیزهایش هم قانونی بود و آخر هم فهمیدیم که اصلا چرا آن حکم سنگین صادر شد. 

او ادامه داد: این قانون‌های متفاوت در فوتبال ما آزاردهنده است، اما دوستان ما در باشگاه سپاهان به یاد آن روزها هم بیفتند که ما چقدر اصرار داشتم که همه چیز اریک بایناما مشخص و قانونی است و کارت هم برایش صادر شده است. با این حال به راحتی ۳ امتیاز از ما مقابل سپاهان کم‌ کردند و به سپاهان دادند. حالا امروز آنها امتیازات‌شان از دست رفته و همان صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که در آن برهه ما می‌گفتیم و حرف از صادر شدن کارت بازی می‌زنند، در حالی که آن زمان اصلا صادر شدن کارت بازی بایناما برایشان اهمیتی نداشت.

گفتنی است در هفته‌های ابتدایی لیگ بیستم بود که ۳ باشگاه سپاهان، استقلال و پیکان به دلیل حضور اریک بایناما در مسابقات تیم فوتبال گل گهر از این باشگاه شکایت کردند و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم در راستای شکایت آنها رای بسیار سنگینی علیه باشگاه سیرجانی صادر کرد و آنها را در هر ۳ مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر بازنده کرد. گل‌گهر از این سه مسابقه موفق به کسب ۷ امتیاز (دو پیروزی مقابل پیکان و سپاهان و تساوی با استقلال) شده بود و جالب اینکه به عنوان مثال بایناما در پیروزی ۴ بر ۲ گل‌گهر مقابل سپاهان در سیرجان فقط چند دقیقه بازی کرده بود.

دیدگاه‌ها