کد خبر : 1978374 | 17 آبان 1402 ساعت 00:05 | 22.2K بازدید | 42 دیدگاه

ژاوی: امشب حتی یک کار درست انجام ندادیم

ژاوی هرناندز، پس از شکست یک بر صفر برابر شاختار دونتسک درباره نمایش نگران‌کننده تیمش، ادامه راه بارسلونا و دیدگاهش برای بازی با پورتو صحبت کرد.

ژاوی: امشب حتی یک کار درست انجام ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در نمایشی ناامیدکننده با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاختار شد. ژاوی پس از این دیدار، نگرانی‌هایش را با رسانه‌ها به اشتراک گذاشت.

«لیگ قهرمانان بالاترین سطح تیم را می‌طلبد. ما امروز آن را نشان ندادیم. بسیار خشمگین هستیم. ذهنیت ما درست بود، به نظرم دلیل اصلی باخت این بود که به شکل درستی آن را آنالیز نکردیم و با تفکر اشتباهی وارد زمین شدیم. باید از این وضعیت ریکاوری و نقص‌هایمان را برطرف کنیم.

1951055

امشب هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفت. از این وضعیت کلافه و ناراحت هستیم. امشب یک گام بلند رو به عقب داشتیم و نتوانستیم حتی موقعیت‌های زیادی خلق کنیم.

یکی از بدترین بازی‌هایمان را در این دو سال انجام دادیم. آن هم دقیقا در نامناسب‌‌ترین زمان. به شدت به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم.

1951053

در دوران بدی هستیم. احساس راحتی نداریم و مشکلات ذهنی و روانی بسیاری درست شده است. ما به طور کلی کارهایمان را اشتباه انجام می‌دهیم. یک کار صحیح در زمین انجام ندادیم. به خوبی فشار نمی‌آوریم و این به ما ضربه می‌زند. باید این وضعیت را بگذرانیم و شرایط را بهتر کنیم.

من نگران بازی با پورتو نیستم زیرا همچنان صعود در دستان خودمان است. به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. در حال حاضر نکته اصلی ریکاوری برای بازی مقابل آلاوز است.»

دیدگاه‌ها