کد خبر : 1978497 | 17 آبان 1402 ساعت 14:39 | 1.8K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش باشگاه کاله به داوری‌های لیگ بسکتبال

باشگاه کاله مازندران اعلام کرد که هیچ‌گونه نقطه نظر یا انتقادی نسبت به عملکرد داوران لیگ برتر بسکتبال ندارد.

واکنش باشگاه کاله به داوری‌های لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از انتقادهای علی آرزومندی، سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران از داوری‌های لیگ بسکتبال که او معتقد بود داوران در برخی صحنه‌ها گاها سلیقه‌ای سوت می‌زنند، باشگاه کاله اعلام کرد که صحبت‌های آرزومندی به عنوان یک کارشناس حوزه بسکتبال بوده و این باشگاه نقشی در مطرح شدن این مباحث ندارد.

محمدجواد فانی، قائم مقام باشگاه کاله مازندران، با اشاره به بحث فوق، به ایسنا گفت: صحبت‌های آقای آرزومندی اظهار نظر شخصی خودشان به عنوان کارشناس حوزه بسکتبال بود و باشگاه کاله اعتقاد دارد داوران جزء ارکان اصلی مسابقات ورزشی هستند و بسکتبال هم جزئی از این مسابقات است که داوران نقش پررنگی در برگزاری آن دارند.

او ادامه داد: باشگاه کاله تخصصی و صرفا در حوزه ورزش کار می‌کند و هیچ تخصصی در زمینه داوری و قضاوت ندارد. در کمال صداقت اعلام می‌کنیم که باشگاه کاله اعتقاد دارد زحمات داوران عزیز باید دیده شود و نقدی نداریم. حتی خود باشگاه کاله هم گاها در حوزه‌های اجرایی اشتباهاتی دارد و داوران هم شاید اشتباه کنند، ضمن اینکه صحبت‌های آقای آرزومندی در جایگاه یک کارشناس مطرح شده‌اند و ارتباطی به باشگاه کاله ندارد.

دیدگاه‌ها