کد خبر : 1978907 | 19 آبان 1402 ساعت 16:54 | 7.6K بازدید | 5 دیدگاه

بازی با برنتفورد همیشه سخت است

کلوپ: نمی‌دانم چرا این‌همه موقعیت خراب کردیم

یورگن کلوپ در مورد از دست دادن موقعیت‌های زیاد برابر لوتون حرف زد و اینکه فردا برابر برنتفورد باید بهتر کار کنند و برنده شوند.

کلوپ: نمی‌دانم چرا این‌همه موقعیت خراب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از تساوی در زمین لوتون و سپس شکست برابر تولوز در لیگ اروپا یکشنبه باید در آنفیلد برابر برنتفورد قرار بگیرد.

قرمزها و برنتفورد در فصل گذشته که در لیگ برتر به مصاف هم رفتند، هر کدام یک پیروزی خانگی را به دست آوردند. لیورپول در رده سوم قرار دارد و برتفورد نیز نهم است.

1952111

کلوپ در نشست خبری این بازی گفت: «بازی برابر تیم توماس فرانک به دلایل مختلف بسیار چالش برانگیز است. آنها واقعا خوب کار می‌کنند. من مطمئن نیستم که آنها 100 درصد از فصلشان راضی باشند، اما از دست دادن ایوان تونی واقعاً اتفاق بدی بود. اما آنها در جدول وضعیت باثباتی دارند و احتمالاً این همان چیزی است که برنتفورد می‌خواهد.»

کلوپ ادامه داد: «برنتفورد تیمی به خوبی سازماندهی شده است. من می‌توانم بگویم که آنها حالا به بازی بدون ایوان عادت کرده‌اند. وقتی به جدول نگاه می‌کنید، آنها در میانه‌ها قرار دارند، ولی تمایل به صعود به رده‌های بالاتر دارند. برنتفورد مجموعه‌ای هیجان‌انگیز با بازیکنانی باکیفیت است. بازیکنان واقعا هجومی، واقعا سریع و با ضد حملات کشنده. آنها هر لحظه می‌توانند سبکشان را تغییر دهند. شاید برابر ما دفاعی‌تر بازی کنند ولی در مجموع تیمی هستند که دوست دارند مالک توپ و میدان باشند. بازی برابر آنها همیشه جالب و همچنین دشوار است. اما بازی آنفیلد است و ما باید از آن استفاده کنیم.»

1951978

کلوپ در ارزیابی خود از تساوی آخر هفته گذشته لیورپول در لوتون گفت: «ما آنجا در بازی بودیم، اما در واقع نبودیم. موقعیت‌هایی داشتیم که سه بازیکن در مقابل یک بازیکن قرار می‌گرفتیم، اما همان بازیکن لوتون می‌توانست موفق بیرون بیاید. این فقط نشان می‌دهد که شب، شب ما نبود. نمی‌توانم دلیلی برای آن همه موقعیتی که از دست دادیم پیدا کنم، علاوه بر این، فکر می‌کنم وقتی آن بازی را تماشا می‌کنید، تنها یک تیم باید بازی را می‌برد و آن ما بودیم. از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم و اینطوری نمی‌توانید یک بازی را برنده شوید. وقتی گل می‌خورید، باید حداقل یک گل بزنید تا امتیاز بگیرید و این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاد.»

قرمزها برای دیدار با برنتفورد، الکسیس مک آلیستر را نخواهند داشت زیرا این بازیکن آرژانتینی یک جلسه محرومیت لیگ برتر را سپری خواهد کرد. رایان گراونبرخ و کرتیس جونز به دلیل مشکلات مربوط به زانو و همسترینگ در سفر به تولوز غایب بودند و شاید به بازی یکشنبه نرسند.

دیدگاه‌ها