کد خبر : 1979023 | 20 آبان 1402 ساعت 09:55 | 34.2K بازدید | 3 دیدگاه

پدیده باورنکردنی: با ستاره جدید لیگ برتر آشنا شوید!

اوان فرگوسن، ستاره جوان و درخشان برایتون، این روزها به یکی از جذاب‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است.

پدیده باورنکردنی: با ستاره جدید لیگ برتر آشنا شوید!

به گزارش "ورزش سه"، روبرت کورن‌وال به خوبی شبی را که فرگوسن اولین دیدارش را برای بوهمیانز برابر چلسی در دیداری دوستانه انجام داد به خاطر دارد.

او با خودش گفت: «خدای من، ما نیاز داریم که بازیکنی 14 ساله به زمین بیاید و موقعیت ایجاد کند» اما درخشش این بازیکن باعث شگفتی و تعجب هم تیمی‌هایش نشد چون از آن خبر داشتند، هرچند این درخشش باعث شده بود که بازیکنی با نصف سن آنها بسیار بهتر از خودشان به نظر بیاید. 

فرگوسن حدود چهار سال پیش به یکی از بااستعدادترین بازیکنان لیگ ایرلند تبدیل شد. این بازیکن جوان ایرلندی زمانی تایید کرد در این مسیر رو به رشد در حال حرکت است که موفق شد سه گل برابر نیوکسل و با پیراهن برایتون به ثمر برساند و حالا امیدوار است که بتواند به این روند ادامه دهد.

دیدار دوستانه بین بوهمیانز و چلسی اهمیت بسیار زیادی برای او داشت و باعث شد که توجه بسیاری به درخشش این بازیکن که در 20 دقیقه پایانی بازی از سوی سرمربی تیمش راهی میدان شده بود جلب شود.

1921132

او مهارت خارق العاده و جذابش را در این دیدار به نمایش گذاشت و پاس گل دیرهنگام تیمش را ارسال کرد. این بازیکن به همه نشان داد که با وجود سن و تجربه کمش اما از هوش بالایی برخوردار است که این موضوع اهمیت بسیاری در زمین داشت.

مسیر فرگوسن از یکی از آینده‌دارترین بازیکنان فوتبال ایرلند تا تبدیل شدن به یکی از بازیکنان درخشان لیگ برتر خیلی طول نکشید. او وقتی تنها 16 سال داشت، راهی برایتون شد و خیلی زود به تمرینات تیم اول راه پیدا کرد و در جریان پیروزی برابر کاردیف سیتی در جام اتحادیه به میدان رفت. 

1878350

این ستاره ایرلندی فصل گذشته موفق شد در 19 بازی به میدان برود و شش گل هم به ثمر برساند و همچنین برای اولین بار با پیراهن تیم ملی ایرلند هم در زمین حضور پیدا کرد تا روزهایی رویایی را سپری کرده باشد.

همه می‌دانستند که او قرار نیست برای مدتی طولانی در لیگ ایرلند بماند و در انتظار تماشای درخشش این بازیکن در لیگ برتر انگلیس بودند، اتفاقی که در نهایت هم رخ داد و او با رد کردن بسیاری از پیشنهادات تصمیم گرفت به برایتون برود تا بتواند بیش از پیش پیشرفت کند و حالا در حال طی کردن مسیری تماشایی و شاید حتی باورنکردنی است.

دیدگاه‌ها