کد خبر : 1979079 | 20 آبان 1402 ساعت 13:20 | 26.8K بازدید | 9 دیدگاه

خیال راحت بارسا: این ستاره در ژانویه می‌آید

مدیران بارسلونا اطمینان دارند که مشکلی برای جذب ویتور روکه در ماه ژانویه سال آینده میلادی ندارند.

خیال راحت بارسا: این ستاره در ژانویه می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که از مدتی قبل روکه و عملکرد درخشانش را زیر نظر داشت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با باشگاه اتلتیکو پارانائنزه برای جذب او به توافق رسید.

با این حال، شرایط مالی خاص این باشگاه و اجبار آنها به رعایت فرپلی مالی تعیین شده از سوی لالیگا باعث شد که آنها نتوانند قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی به امضا برسانند و همه چیز به پنجره نقل و انتقالات زمستانی موکول شود.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره تردید بارسا برای جذب این ستاره برزیلی در ماه ژانویه سال آینده میلادی مطرح شد و بعضی از منابع معتقد بودند که شرایط مالی بارسا به صورتی پیش رفته که آنها اجازه جذب این بازیکن را در این زمستان هم نخواهند داشت.

1941568

با این حال، روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که مدیران این باشگاه اطمینان دارند که می‌توانند قرارداد روکه را در زمستان امسال به صورت رسمی به ثبت برسانند و نام او را وارد فهرست این تیم برای نیم فصل دوم کنند.

در واقع این روزنامه تاکید کرده که شرایط مالی بارسا به ثبات کافی رسیده که اگر بتواند فضای بیشتری در فرپلی مالی داشته باشد، حتی برای خرید یک هافبک دفاعی هم در کنار روکه اقدام خواهد کرد تا خواسته ژاوی را اجابت کرده باشد.

دیدگاه‌ها