کد خبر : 1979440 | 21 آبان 1402 ساعت 15:12 | 8.5K بازدید | 44 دیدگاه

زائرکاظمین: وقت تلف کردند تا یک امتیاز از ما بگیرند

مهاجم ملوان می‌گوید این تیم جایی برای محرومیت و مصدومیت نیست چون تعداد بازیکنان آماده بالا هستند.

زائرکاظمین: وقت تلف کردند تا یک امتیاز از ما بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، قوهای سفید ملوان بندرانزلی که در هفته‌های اخیر در ساحل آرامش لیگ حضور داشتند و روند رو به جلویی را دنبال می‌کردند. امل در این هفته پور موسوی و شاگردانش توانستند از جنوب ترمز شمالی‌ها را بکشند و نوار پیروزی‌های این تیم را قطع کنند.

مسعود زائر کاظمینی مهاجم ملوان در رابطه با بازی این به خبرنگار ما گفت: متاسفانه بازی را کمی دست‌کم گرفتیم و آرام شروع کردیم و در ده دقیقه ابتدایی گل خوردیم. تا آمدیم جبران کنیم کار سخت شد. به هرحال تیم حریف هم نیاز به امتیاز داشت گرچه که بازی را به تساوی رساندیم اما کام‌بک تکمیل نشد و در زدن ضربات آخر بی‌دقتی کردیم.

او با اشاره به روند مثبت و رو به جلوی ملوان عنوان کرد: آخرین باخت ما مقابل استقلال در هفته دوم مسابقات بود ولی با کسب این تساوی هم هنوز جزء مدعیان هستیم. هواداران بی‌نظیر ما پشت در استادیوم می‌ایستند زیرا ظرفیت ورزشگاه کم است نمی‌دانم چرا هواداران عاشق ما باید آنقدر سختی بکشند.

زائر کاظمینی در رابطه با اتلاف وقت بازیکنان تیم حریف گفت: خودم به چشمم این موضوع را دیدم آن‌ها دنبال کسب تساوی بودند و وقت تلف می‌کردند. به بازیکنان حریف می‌گفتیم مگر یک امتیاز به چه دردتان می‌خورد که وقت تلف می‌کنید؟! از آن طرف ماهم باید بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم.

زائر کاظمینی که آمار خوبی را در هفته های اخیر به جا گذاشت درباره اینکه چرا نتوانسته به این موضوع تداوم ببخشد افزود: متاسفانه کمی به علت عدم گلزنی از لحاظ روحی تضعیف شدم. ما پنج مهاجم آماده داریم که اگر یک بازیکن مصدوم یا محروم شود، بازیکن دیگری بالا می‌رود. بچه ها همه عالی هستند ولی امیدوارم من هم دوباره به ترکیب اصلی برگردم فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند همه بازیکنان داریم تلاش می‌کنیم و امیدوارم آمار خوب من هم ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها