کد خبر : 1979490 | 22 آبان 1402 ساعت 03:15 | 39.3K بازدید | 16 دیدگاه

شماره ۲۶ استقلال و خودنمایی جلوی چشم نکو

شماره ۲۶ استقلال کم‌کم وارد ترکیب می‌شود تا در ادامه بتواند بیشتر اعتماد جواد نکونام را به خود جلب کند.

شماره ۲۶ استقلال و خودنمایی جلوی چشم نکو

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت چشمی به خط میانی در کنار اولین حضور بلانکو در ترکیب ابتدایی، سورپرایز جواد نکونام برای تقابل با تراکتور بود، اما مصدومیت زود هنگام مرادمند که منجر به تعویض او شد، چشمی را بار دیگر به قلب خط دفاعی بازگرداند و امید حامدی‌فر را در پست شماره شش استقلال جای داد.

بدین ترتیب هافبک جنگنده آبی پوشان که پس از بازگشت به لیست آبی‌ها در تمامی دیدارهای استقلال به عنوان مهره‌ جایگزین به میدان رفته بود، در این مصاف حساس نیز، فرصت حضور پیدا کرد.

نبرد با هافبک‌های قلدر و باکیفیت تراکتور در این بازی مهم‌، بهترین فرصت برای حامدی‌فر جوان بود تا شایستگی‌های خود را به جواد نکونام اثبات کند، اساسا بازی هافبک‌هایی با مشخصات فنی حامدی‌فر بسیار کمتر از سایر پست‌ها به چشم می‌آید، اما آنها با اتکا به قدرت بدنی بالا و قدرت تکل‌زنی خود، از شکل‌گیری بازی حریف جلوگیری می‌‌کنند و‌ به همین دلیل نقش غیر قابل انکاری در موفقیت یک تیم دارند.

1940876

امید حامدی‌فر نیز در دیدار روز گذشته توانست با اعتماد به نفس بالاتری نسبت به تقابل با شمس آذر، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در پازل دفاعی چند لایه نکونام باشد.

امید حامدی‌فر در نیمه نخست این دیدار می‌توانست اولین گل خود با پیراهن آبی را جشن بگیرد و یک روز به یاد ماندنی را برای خود ثبت کند که این مهم به خاطر عدم هماهنگی او و ابوالفضل جلالی رخ نداد.

به هر حال،‌ حامدی‌فر در برد شیرین همراه با کلین‌شیت آبی‌ها نقش داشت و به نظر می‌رسد جواد نکونام در ادامه فصل به این هافبک خشن و تخریب‌گر بیشتر میدان بدهد.

دیدگاه‌ها