کد خبر : 1979500 | 21 آبان 1402 ساعت 19:08 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر ووشو قرعه کشی شد

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ‌های برتر ووشو در دو بخش زنان و مردان، تیم‌های شرکت کننده در این پیکارها حریفان خود را شناختند.

لیگ برتر ووشو قرعه کشی شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر ووشو گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (لیگ برتر مردان) و گرامیداشت شهید ابراهیم هادی (لیگ برتر بانوان) ظهر امروز (یکشنبه ۲۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲) با حضور مسئولان فدراسیون و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در محل فدراسیون ووشو ایران برگزار شد.

در این مراسم ابتدا نکات لازم در خصوص نحوه برگزاری مسابقات و همچنین مسائل مربوط به لیگ سال جاری عنوان شد. سپس قرعه کشی تیم‌ها در دو بخش مردان و زنان به صورت مجزا انجام شد. در بخش مردان هفت تیم در دو گروه سه و چهار تیمی به رقابت خواهند پرداخت و در بخش بانوان چهار تیم در یک گروه پیکار می‌کنند.

در گروه مردان پاس فراجا، هیأت ووشو بندر ماهشهر، زرین‌رود و مقاومت در گروه یک و دانشگاه آزاد اسلامی، پارس‌جنوبی و هیأت ووشو استان تهران در گروه دوم به مصاف هم می‌روند. همچنین در بخش بانوان تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، دانشگاه آزاد، هیأت ووشو استان قم و هیأت ووشو بندر ماهشهر چهار تیم شرکت کننده هستند.

دیدگاه‌ها