کد خبر : 1979624 | 22 آبان 1402 ساعت 02:05 | 12K بازدید | 4 دیدگاه

حمله مورینیو به مهاجم حریف: مثل غواص شیرجه می‌زند

ژوزه مورینیو در قسمتی از حرف‌هایش پس از بازی مقابل لاتزیو، به پدرو رودریگز، بازیکن سابق رم، طعنه زد.

حمله مورینیو به مهاجم حریف: مثل غواص شیرجه می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، رم و لاتزیو در چارچوب هفته دوازدهم سری A مقابل یک‌دیگر قرار گرفتند و بازی در نهایت با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید.

ژوزه مورینیو پس از بازی از داور شکایت کرد و نسبت به کارت زردهایی که او به بازیکنانش داده است معترض بود. او در صحبت‌هایش به پدرو رودریگز نیز طعنه زد و از او به عنوان یک شناگر معروف یاد کرد.

امروز نتوانستیم گلزنی کنیم، روی پاتریسیو معجزه کرد. موقعیت‌های زیادی خلق شد. می‌توانستیم به گل برسیم. اگر به صورت کامل به ۹۰ دقیقه نگاه کنیم، بازی خوبی انجام دادیم.

1953552

بولت پرسپولیس«حریف هم نمایش خوبی داشت و پا به پای ما جلو آمد. آن‌ها خطراتی برای ما ایجاد کردند. برای مثال من نمی‌خواستم جانلوکا مانچینی را با پدرو تنها بگذارم. برای همین به کارسدورف نیاز داشتم که بماند و به او کمک کند. پدرو بازیکن فوق العاده‌ای است، اما او ذاتاً به عنوان یک غواص متولد شده. یک شناگر عالی است، او به زیبایی در استخر شیرجه می‌زند. بعضی وقت‌ها سخت است که تشخیص دهی فوتبالیست بهتری است یا شناگر. البته در کل بازیکن شگفت‌انگیزی است و به کارسدروپ این را هم گفتم که مراقب باشد که پدرو از فضاهای خالی استفاده نکند زیرا در این کار فوق‌العاده است.»

دیدگاه‌ها