کد خبر : 1979625 | 22 آبان 1402 ساعت 02:54 | 19.3K بازدید | 11 دیدگاه

بازی 6 امتیازی هلند به سود فاینورد؛

کُری سنگین جهانبخش مقابل تیم محبوب(عکس)

ستاره ایرانی فاینورد نقش اول پیروزی تیمش در دیدار مقابل آلکمار بود.

کُری سنگین جهانبخش مقابل تیم محبوب(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته دوازدهم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که پس از حدود 10 هفته دوباره علیرضا جهانبخش را در ترکیب اولیه می‌دید و در سمت راست خط حمله داشت، یکشنبه شب در ورزشگاه د کویپ روتردام مقابل تیم رده چهارمی آلکمار قرار گرفت.

علیرضا جهانبخش که دوران فوق‌العاده‌ای در آلکمار داشته و همراه با این تیم به عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن لیگ اردیویسه هلند رسیده و پس از آن راهی برایتون انگلیس شده بود، انگیزه زیادی داشت تا در بازگشت به ترکیب فاینورد برابر تیم محبوب خود بدرخشد و دوباره مهره موثری در خط حمله باشد که همین اتفاق را رقم زد.

ستاره ایرانی فاینورد که آخرین بار سه ماه قبل و در هفته دوم لیگ اردیویسه هلند در ترکیب این تیم قرار گرفته و پس از آن همواره به عنوان بازیکن تعویضی در رقابت‌های لیگ و لیگ قهرمانان اروپا استفاده شده بود، در بازگشت دوباره به جمع 11 نفر اصلی برابر آلکمار درخشان کار کرد و بهترین نمایش فصل خود را با وجود عدم گلزنی ارائه داد و در ادامه هم به سمت تماشاگران رفت و با نمایش دست پشت گوش‌های خود، کری‌خوانی کرد.

1953555

جهانبخش در دقیقه 24 دیدار مقابل آلکمار پس از اینکه در سمت راست زمین صاحب توپ شد و یک حرکت سریع انجام داد و در ادامه به عرض زد، توپ را به عقب پاس داد و به کوینتن تیمبر رساند تا این بازیکن با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه گل اول بازی را به ثمر رساند.

علیرضا جهانبخش که سال گذشته در 28 مسابقه لیگ اردیویسه هلند پنج گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده بود ولی در فصل 24-2023 نتوانسته بود در لیگ گلزنی کند یا پاس گل بدهد، در جدال با آلکمار توانست به این روند پایان بدهد‌‌ و زمینه‌ساز گل اول تیمش شود.

1953554

ستاره ایرانی فاینورد در دقیقه 80 به‌عنوان سومین و آخرین تعویضی تیمش مقابل آلکمار و در حالی که 38 پاس با دقت 76 درصدی داشت و علاوه بر آن نیز 10 پیروزی در نبردهای زمینی، یک پاس بلند صحیح، سه پاس کلید، 6 تکل درست و 60 درصد دریبل موفق به ثبت رساند، از زمین بیرون رفت.

تیم فوتبال فاینورد پس از خروج جهانبخش پیروزی یک گله خود را حفظ کرد و در نهایت به برد مهم مقابل آلکمار رسید تا 29 امتیازی شود و به رده دوم جدول لیگ اردیویسه هلند صعود کند و دوباره اختلاف هفت امتیازی خود با آیندهوون صدرنشین را نگه دارد.

دیدگاه‌ها