کد خبر : 1979629 | 22 آبان 1402 ساعت 07:55 | 10.6K بازدید | 13 دیدگاه

احمدی: ملوان بعد از باخت به استقلال شکل گرفت

هافبک ملوان از چشم‌نواز بودن نمایش تیمشان صحبت می‌کند و اعتقاد دارد تاکتیک خود را به حریفان دیکته کرده اند.

احمدی: ملوان بعد از باخت به استقلال شکل گرفت

به گزارش "ورزش سه"، ملوان پس از بردهای متوالی و نتایج خوب در لیگ برتر بالاخره در هفته نهم متوقف شد و به تساوی مقابل استقلال خوزستان رضایت داد. مهران احمدی هافبک جوان این تیم در رابطه بازی استقلال خوزستان گفت: در کل بازی خوبی بود ولی حس می‌کنم نسبت به بازی های قبل اوایل بازی گل خوردیم و غافل‌گیر شدیم. در بازی های گذشته اصلا سابقه غافل‌گیری نداشتیم و از این بابت تیم ما رو به افت رفت.

او ادامه داد: ولی بازهم رفته رفته خودمان را جمع کردیم و به شکل تیمی‌ای که داشتیم رسیدیم و توانستیم خدارا شکر بازی را مساوی کنیم چرا که در لیگ برتر یک امتیاز هم یک امتیاز است. البته تیم ما مصدوم و محروم هم زیاد داشت که مصدومین ما آرمان اکوان و محمدرضا سلیمانی بودند که این اتفاقات هم مزید بر علت بود ولی خدارا شکر می‌کنم که یک امتیاز گرفتیم. شرمنده هواداران شدیم و کل مجموعه ملوان مطمعنا بیشتر تلاش می‌کند تا این نتیجه را جبران و دل هواداران را شاد کند.

هافبک سفید پوشان انزلی در رابطه با روند خوب تیمشان در فصل جدید لیگ برتر گفت: تیم ما از هفته سوم و بعداز بازی با استقلال شکل گرفت و ما توانستیم آنچه می‌خواهیم را در زمین نشان دهیم و فوتبالمان را به حریفان دیکته کنیم و بازی چشم نوازی را به اجرا بگذاریم. ما در همه بازی‌ها گل زدیم و قطعا رده چهارمی که الان به‌دست آوردیم اتفاقی نبوده و این حرف من را تمامی کارشناسان تایید می کنند. ما با شکل تیمی درست و رهبری فوق‌العاده‌ای از سمت مربی خودمان، آقای تارتار توانستیم یک روند مثبت و رو به جلو داشته باشیم و شک نکنید که این روند ادامه دار خواهد بود‌.

شماره ۸۸ قوهای انزلی درباره خط حمله و خط دفاع بی‌نقص این فصل ملوان اضافه کرد: کادرفنی ما تفکر خاصی دارد. برای یک فوتبال خاص و رو به جلو دارد و ماهم اگر خط حمله خوبی داریم کار تیمی است و اگر هم دفاع خوب می‌کنیم دفاع تیمی خوب است چون باید حمله از خط دفاع شروع بشود؛ به همین دلیل ما تیمی دفاع می‌کنیم  و تیمی هم حمله می‌کنیم. 

احمدی در رابطه با بازی بعدی تیمشان گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و برای برد در هر بازی پا به زمین می‌گذاریم همانطور که مقابل پرسپولیس و سپاهان برای برد رفتیم و چهار امتیاز هم گرفتیم. متاسفانه دو امتیاز مهم خانگی را هفته قبل از دست دادیم اما خدا را شکر فرصت جبران داریم و بازی‌های بعد برای جبران می‌رویم تا جایگاه خودمان را تثبیت کنیم.

هافبک قوها سپید در آخر افزود: از هواداران بسیار خوب و فوق‌العاده تیممان تشکر می‌کنم که مارا در سرما و گرما تنها نمی‌گذارند و همیشه به ما لطف دارند و حتی زمانی که ما بازی را نمی‌بریم هم پشت مارا خالی نمی‌کنند و همراه ما هستند و ماهم قول می‌دهیم لطفشان را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها