کد خبر : 1979635 | 22 آبان 1402 ساعت 09:20 | 20.4K بازدید | 11 دیدگاه

ناراحتی سرمربی: ما ثروتمندترین باشگاه ایتالیا نیستیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید این باشگاه ثروتمندترین باشگاه ایتالیا نیست و تنها با تلاش توانسته به صدر جدول برسد.

ناراحتی سرمربی: ما ثروتمندترین باشگاه ایتالیا نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف فروزینونه رفت و موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند. 

این پیروزی اهمیت بسیاری برای اینتر داشت چون یوونتوس روز شنبه با نتیجه 1-2 برابر کالیاری به پیروزی رسیده بود و آن‌ها برای بازگشت به صدر جدول رده‌بندی به کسب این برد نیاز داشتند که در انجام این کار موفق هم بودند. 

اینزاگی پس از پایان این دیدار با حضور در نشست خبری به خبرنگاران گفت: « آماده شدن برای هر بازی در سری آ دشوار است. ما انتظار داشتیم که فروزینونه از سیستم تاکتیکی خاصی استفاده کند اما آن‌ها در عوض سیستم دیگری را به کار گرفتند. بازیکنان مجبور بودند سریع شرایط را درک کنند و چند مورد تغییرات باید ایجاد می‌شد. 

1949656

تیم تمرکزش را به صورت کامل حفظ کرد و فضاها را پوشش داد. تیم حریف بازیسازی بسیار خوبی از دفاع داشت و حتی از دروازه‌بان هم استفاده می‌کرد. ما احترام بسیار زیادی برای آن‌ها قائل هستیم. فروزینونه بسیار سازماندهی شده بازی کرد و از کیفیت بالایی برخوردار بود.»

سرمربی اینتر در ادامه اضافه کرد:« بسیاری از مردم معتقد هستند که ما به‌خاطر سبک بازی خودمان مدعی قهرمانی هستیم. همه باید بدانند که ما ثروتمندترین باشگاه ایتالیا نیستیم و پنجره نقل و انتقالاتی ما در سه تابستان گذشته با سود 120 میلیون یورویی همراه بوده و امسال هم با وجود صعود به فینال لیگ قهرمانان 30 میلیون یورو سود برای ما داشته است. 

ما مدیران و رئیس خوبی داریم که در کنارمان هستند و سعی می‌کنیم در شرایط سخت با تمام وجود تلاش کنیم. ما خوش شانس هستیم که چنین گروهی داریم و بازیکنانی که حس مسئولیت پذیری بسیار بالایی دارند و با همه وجود برای این هواداران فوق‌العاده تلاش می‌کنند.»

دیدگاه‌ها