کد خبر : 1979953 | 24 آبان 1402 ساعت 02:51 | 10.5K بازدید | 7 دیدگاه

گفت‌وگوی صمیمانه دو اسطوره رم

توتی به تیم سردار و مورینیو اضافه می‌شود

فرانچسکو توتی، اسطوره رم، می‌گوید علاقه دارد به عنوان مدیرفنی به این باشگاه برگردد.

توتی به تیم سردار و مورینیو اضافه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی و هیدتوشی ناکاتا پس از مدت‌ها در ژاپن با هم ملاقات کردند. این دو در مورد قهرمانی در سال 2001 و موضوعات مختلفی با یک‌دیگر گفت‌وگو کردند که مشروح آن در زیر آمده است.

توتی:"می‌خواستم ناکاتا را ملاقات کنم، او را به عنوان یک فرد همیشه محترم و مودب دوست دارم."

ناکاتا: "توتی شهردار رم بود، به عنوان یک فوتبالیست من هرگز کسی مثل او را ندیده‌ام. او خیلی خوب بازی کرد و حتی بعد از او هم ندیدم کسی مانند توتی در رم تاثیر بگذارد. او همیشه وسط بود، زیاد نمی‌دوید (می‌خندد) اما نسبت به سایر بازیکنان کیفیت بهتری داشت. ما بازیکنان بسیار بزرگی داشتیم."

توتی:"درست است، ما بازیکنان قوی زیادی داشتیم، این کار را سخت‌تر می‌کرد. در سال 2004 می توانستم به رئال مادرید بروم اما خوشبختانه در آنجا ماندم. به عشق هواداران، به نظرم این تصمیم درست بود. من 30 سال برای رم بازی کردم، 25 سال در تیم اصلی بودم."

ناکاتا:"چه نظری درمورد رم با هدایت ژوزه مورینیو داری؟"

توتی:"فراز و نشیب وجود دارد. برای من او یکی از بهترین‌های جهان است زیرا آماری که ثبت شده قابل تغییر نیستند. ما با مورینیو دو فینال را در دو سال تجربه کردیم، این اتفاق در 100 سال گذشته برای رم رخ نداده بود."

ناکاتا:"آیا دوست داری به رم برگردی؟"

توتی:"این بستگی به کاری دارد که باید انجام بدهم. دوست دارم در کنار تیم، نقش مدیر فنی را داشته باشم."

ناکاتا:"دوست داری چه کاری کنی؟"

توتی:"سفر برای آشنایی با فرهنگ‌های دیگر. بعد از جام جهانی 2022 به ژاپن نیامده بودم. احساس خوبی دارم. شما اینجا خیلی صمیمی هستید."

دیدگاه‌ها