کد خبر : 1980323 | 25 آبان 1402 ساعت 10:44 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

معنوی‌نژاد نبود، تیمش سنگین به گزینه تیم ملی باخت

هفته پنجم سوپر لیگای ایتالیا با شکست کاتانیا همراه شد.

معنوی‌نژاد نبود، تیمش سنگین به گزینه تیم ملی باخت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پنجم لیگ والیبال ایتالیا پروجا و ترنتینو به پیروزی‌های خارج از خانه قابل توجهی دست یافتند، در حالی که تیم‌های لوبه، پیاچنزا و مودنا در زمین خود پیروز شدند.

**نکات مهم بازی های هفته پنجم را باهم مرور می‌کنیم:

پروجا مقابل تارانتو: پروجا با نتیجه 3-1 بر تارانتو پیروز شد. علی‌رغم عملکرد پرشور تارانتو، آنها در ست چهارم تسلیم شدند. اوله پلوتینِتسکی از پروجا به عنوان MVP مسابقه انتخاب شد.

لوبه در مقابل کاتانیا: لوبه تحت هدایت لورنزو بلنجینی با پیروزی مستقیم (3-0) بر کاتانیا چیره شد. لاگومژیا به عنوان امتیازآورترین و MVP درخشید و صدمین بازی خود را در ایتالیا رقم زد. جواد معنوی‌نژاد دریافت‌کننده ایرانی کاتانیا در این بازی به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

مودنا مقابل پادووا: مودنا 3-1 مقابل پادووا پیروز شد. عملکرد خوانتورنا بسیار مهم بود و عنوان MVP را برای او به ارمغان آورد.

میلانو برابر ترنتینو: ترنتینو در ادامه روند بردهای خود با نتیجه 3-1 میلانو را در دیداری جذاب شکست داد. الکساندر میکیلیتو بازیکن برجسته بود و جایزه ارزشمندترین بازیکن مسابقه را به دست آورد.

پیاچنزا مقابل سیسترنا: پیاچنزا با پیروزی 3-1 سیسترنا را شکست داد. این مسابقه شاهد تلاش تیمی قابل ستایش از سوی پیاچنزا بود و اسکنفرلا، لیبروی پیاچنزا، به عنوان MVP انتخاب شد.

دیدگاه‌ها