کد خبر : 1979430 | 21 آبان 1402 ساعت 14:36 | 53.9K بازدید | 33 دیدگاه

صبر مدیران لبریز شد

آردا گولر باعث اخراج پزشک رئال شد!

باشگاه رئال مادرید امروز تصمیم به اخراج پزشک اصلی تیم پس از 6 سال همکاری گرفت. یکی از مهم‌ترین دلایل این برکناری قضیه آردا گولر است.

آردا گولر باعث اخراج پزشک رئال شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز تصمیم به قطع همکاری با دکتر نیکو میهیچ گرفت. پزشک کروات فردی نزدیک به بازیکنان و کادر فنی بود و در سال 2017 جانشین دکتر اُلمو شده بود.

میهیچ ارتباط بسیار خوبی هم با فلورنتینو پرز داشت ولی مجموعه‌ای از عوامل به‌خصوص قضیه آردا گولر باعث برکناری او شدند.

1953122

مارکا نوشته که شروع کار میهیچ در رئال با تردیدهایی در میان بازیکنان همراه بود ولی حضور پینتوس به عنوان بدنساز معمولا پوششی بود بر خطاهای کادر پزشکی و او توانسته همواره از رئال تیمی با قدرت بدنی بالا بسازد.

طبق این گزارش، تردیدها به میهیچ و تمایل به برکناری او زمانی بیشتر شد که او تابستان امسال در تست‎‌‌های پزشکی از آردا گولر متوجه مصدومیت مزمن او از ناحیه مینیسک نشد. ستاره ترکیه‌ای با مصدومیتی کهنه به رئال پیوست و در تمرینات پیش فصل مشخص شد که شرایط بازی ندارد. میهیچ اصرار داشت که گولر نیاز به جراحی ندارد ولی سپس تسلیم نظر دکتر له‌یس شد. پس از آن گولر چندین بار دیگر نیز با مشکل مواجه شده و هنوز نتوانسته یک بازی هم برای رئال انجام دهد.

1953120

در فصل گذشته نیز بازیکنانی مثل کریم بنزما، داوید آلابا و دنی سبایوس بارها از یک ناحیه دچار مصدومیت شدند، بدون اینکه میهیچ و کادر او بتوانند به راه حل درستی برسند. مصدومیت‌هایی که به رئال ضربه زیادی زدند.

1953123

در نهایت و پس از 6 سال رئال‌مادرید رسما تصمیم به قطع همکاری با میهیچ گرفت و اکنون باید دید چه کسی جانشین وی خواهد شد.

دیدگاه‌ها