کد خبر : 1980398 | 25 آبان 1402 ساعت 17:15 | 12K بازدید | 8 دیدگاه

خط حمله مجلل کره و یک استارت خوب

کلینزمن و شروع تازه برای جام جهانی با پنج گل

سون هیونگ مین (تاتنهام)، هوانگ هی چان (ولورهمپتون) و لی کانگ این (پاری‌سن‌ژرمن) که عملکردی فوق‌العاده‌ای در لیگ‌های بزرگ اروپایی دارند، در ترکیب اولیه کره حاضر بودند.

کلینزمن و شروع تازه برای جام جهانی با پنج گل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره‌جنوبی با خط حمله درخشان خود موفق شد اولین بازی مقدماتی جام جهانی را با یک برد بزرگ همراه کند. کلینزمن در این دیدار خانگی تقریبا تمام ستاره‌ها را به زمین فرستاد و با خط حمله آتشین توانست پنج‌بار دروازه حریف را باز کند.

نکته جالب اینکه در این دیدار هی چان هوانگ، لی جائه سونگ، چو گوئه سونگ، سون هیونگ مین و لی کانگ این در ترکیب حضور داشتند تا کره بهترین بازیکنان هجومی خود را در اختیار داشته باشد.

با این حال یاران سون برای گل نخست تا دقیقه 44 منتظر ماندند تا اینکه روی یک ارسال هی چان هوانگ دروازه سنگاپور را باز کرد و ببرهای تائجو از زیر فشار گل نخست بیرون آمدند.

بعد از این گل، کره در شروع نیمه دوم کاملا هجومی آغاز کرد و پی در پی دروازه حریف را گشود. در دقیقه 49 و روی یک ارسال از سمت چپ مهاجم ولورهمپتون از غفلت مدافعان حریف استفاده کرد و با ضربه سر گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 63 این سون هیونگ مین بود که بعد از حرکت عرضی با یک شوت دیدنی توپ را به کنج دروازه سنگاپور فرستاد که برخلاف نیمه نخست شرایط دفاعی کاملا متزلزل و شکننده‌ای داشت.

دو دقیقه بعد اعلام پنالتی روی سون هیونگ مین باعث شد تا کره به گل چهارم نیز دست پیدا کند. گل پنجم در دقیقه 85 و با ضربه از راه دور به ثبت رسید تا لی کانگ این، مهاجم پی اس جی نیز در این برد شریک شود.

نکته جالب اینکه ساعاتی پیش از این برد کره، تیم ملی ژاپن هم توانسته بود حریف خود را با پنج گل شکست دهد.

دیدگاه‌ها