کد خبر : 1980410 | 25 آبان 1402 ساعت 18:11 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض هواداران: یادآوری ماجرای فیگو (عکس)

هواداران اسپتزیا که از عملکرد تیم‌شان ناراضی هستند، این نارضایتی را با اقدامی عجیب نشان دادند.

اعتراض هواداران: یادآوری ماجرای فیگو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسپتزیا فصل گذشته پس از کسب رتبه هجدهم در سری A و باخت مقابل هلاس ورونا به سری B سقوط کرد. آن‌ها برنامه داشتند که هر چه سریع‌تر به سری A بازگردند اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفت.

اسپتزیا در حال حاضر پس از ۱۳ بازی در رده هجدهم جدول سری B قرار دارد و با یک برد و هفت تساوی تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده است.
ماسمیلیانو آلوینی که در ماه ژوئن به سمت سرمربی‌گری باشگاه منصوب شده بود، چهارشنبه این هفته از باشگاه اخراج شد و لوکا دی‌آنجلو جایگزین او شد.

هواداران که از همان هفته‌های ابتدایی از نمایش‌های تیم خشمگین بودند، با این تغییر هم چندان آرام نشدند و اعتراض‌شان را این‌بار به شکلی عجیب نشان دادند.

آن‌ها امروز بنری را بر روی دیوار دفتر مرکزی باشگاه آویزان کردند که روی آن نوشته شده است «زمان تمام شد!» و یک سر خوک را در پایین دیوار انداخته‌اند. این اقدام هواداران و پرتاب سر خوک، برای اولین‌بار در فوتبال در اسپانیا اتفاق افتاد. زمانی که لوئیز فیگو در بازی ال‌کلاسیکو به نوکمپ برگشت، هواداران بارسلونا به سمت او سر خوک پرتاب کردند و خشم‌شان را نشان دادند. پس از آن بازی این اعتراض تبدیل به یکی از معروف‌ترین اعتراضات تاریخ فوتبال شد.

1954994
1954995

طرفداران اسپتزیا پیش از این ماشین دنیله ورده، وینگر تیم را هم با اسپری رنگ کرده بودند که باعث اعتراض این بازیکن و نامزدش شد.

آندره‌آ گازولی، مدیرعامل باشگاه، امروز در واکنش به اعتراضات اخیر بیانیه‌ای منتشر کرد.

«همان‌طور که دیروز در کنفرانس مطبوعاتی گفتم، مطمئناً نمی‌توان این اقدامات را به طرفداران واقعی باشگاه نسبت داد. آن‌ها خودشان صحبت می‌کنند و انتقادشان را می‌گویند. ما همیشه در دسترس هستیم تا با کسانی که اسپتزیا را دوست دارند، صحبت کنیم، حتی زمانی که هواداران به شدت عصبانی هستند ما کاملا آماده‌ایم تا نظراتشان را برای پیشرفت باشگاه بشنویم.»

دیدگاه‌ها