کد خبر : 1980480 | 26 آبان 1402 ساعت 07:46 | 46K بازدید | 9 دیدگاه

محمودوف از وسط زمین شاهکار کرد

گل پوشکاش در حضور یک ایرانی به ثمر رسید (عکس)

تیم ملی آذربایجان امشب در بازی هفتم از مقدماتی یورو ۲۰۲۴، سوئد را با درخشش محمودوف و محمدعلیف با نتیجه ۳-۰ شکست داد.

گل پوشکاش در حضور یک ایرانی به ثمر رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در دیداری از گروه F مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ آذربایجان و سوئد برابر هم‌دیگر قرار گرفتند. سوئد در رده سوم و آذربایجان در رده چهارم گروه‌ قرار دارند و شانسی برای حضور در یورو ۲۰۲۴ آلمان ندارند.

بازی با برتری آذربایجان آغاز شد و در همان دقیقه ۳، امین محمودوف با شوت پای راست از مرکز محوطه جریمه، دروازه مهمان را باز کرد.

سه دقیقه بعد کار برای سوئد سخت‌تر شد. این بار رنات داداشوف، با شوتی پای چپ از داخل محوطه جریمه، برتری تیمش را دو برابر کرد.

1955134

حملات سوئد با مقاومت دفاع مستحکم و درخشش محمدعلیف، دروازه‌بان آذربایجان، بی‌نتیجه ماندند. در دقیقه ۵۷ بهلول مصطفی‌زاده پس از خطا کارت زرد گرفت اما داور پس از مشورت با کمک داور ویدئویی و بازبینی صحنه، رنگ آن را عوض کرد و او از زمین بازی اخراج شد.

در دقیقه ۶۵ حجت حق‌وردی، مدافع ایرانی که برای تیم ملی آذربایجان بازی می‌کند، به جای رنات داداشوف، زننده گل دوم، به میدان رفت.

1955136

در حالی که سوئد مقابل تیم ۱۰ نفره هم موفق به گلزنی نشده بود، این بار هم آذربایجان بود که دروازه حریفش را باز کرد. این بار به شکلی خارق‌العاده و کاملا متفاوت با دو گل قبلی. در دقیقه ۸۹ در حالی که سوئد همچنان به دنبال گلزنی بود، محمدعلیف، دروازه‌بان آذربایجان توپ را به میانه میدان برای محمودوف فرستاد، او دید که رابین اولسن از دروازه‌اش فاصله گرفته و بدون معطلی ضربه‌اش را از وسط زمین روانه دروازه کرد. تلاش‌ اولسن برای مهار توپ کافی نبود و توپ در داخل دروازه قرار گرفت.

این گل هم درخشش محمودوف را کامل کرد که با گلی در دقایق ابتدایی آذربایجان را به برتری رسانده بود، هم نمایش عالی محمدعلیف را کامل کرد که یک کلین‌شیت عالی را ثبت کرده بود.

آذربایجان با این برد مانند سوئد هفت‌امتیازی شد و در رده چهارم ماند.

1955135

دیدگاه‌ها