کد خبر : 1980720 | 27 آبان 1402 ساعت 12:44 | 11.4K بازدید | 9 دیدگاه

هشدار ستاره ایتالیا: به این راحتی کوتاه نمی‌آییم

فدریکو کیه‌زا، ستاره تیم ملی ایتالیا، می‌گوید این تیم تمام تلاشش را برای پیروزی برابر اوکراین به کار خواهد گرفت.

هشدار ستاره ایتالیا: به این راحتی کوتاه نمی‌آییم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی مقدونیه شمالی قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-5 شکست دهد. 

آنها حالا در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این گروه قرار دارند اما هم امتیاز با اوکراین هستند که در رده سوم ایستاده و در بازی آخر این مرحله باید به مصاف این تیم بروند که بازی بسیار تماشایی و حساسی خواهد بود. 

کیه‌زا پس از پایان این بازی در گفتگو با RAI Sport اظهار داشت: «مهم‌ترین نکته این است که در این بازی پیروز شدیم. متاسفانه ما دو گل دریافت کردیم که شاید بتوان گفت حق‌مان نبود که آنها را دریافت کنیم اما حالا مستقیما با اوکراین رقابت خواهیم کرد و به دنبال پیروزی هستیم. 

1955530

ما تحت هدایت لوچانو اسپالتی به تیمی هجومی تبدیل شدیم و این یعنی در خط دفاعی با ریسک بیشتری مواجه هستیم. با این حال، نشان دادیم که به دنبال این هستیم که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و شایسته این برد بودیم.

من از اینکه نتوانستیم در دو سری اول دیدارها حضور داشته باشیم ناراحت هستم اما از اینکه بار دیگر پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن دارم خیلی خوشحالم. همه ما باید قدمی رو به جلو برداریم تا بتوانیم به رقابت‌های یورو راه پیدا کنیم. ما برابر اوکراین فقط دنبال برد هستیم و برای مساوی به میدان نخواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها