کد خبر : 1981269 | 29 آبان 1402 ساعت 22:38 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عجیب دشان به مصدومیت‌ها: طبیعی است!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، می‌گوید تیم‌های باشگاهی نمی‌توانند از تیم ملی به خاطر مصدومیت بازیکنانشان شکایت کنند چون برخورد در ذات فوتبال وجود دارد.

واکنش عجیب دشان به مصدومیت‌ها: طبیعی است!

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه تحت هدایت دیدیه دشان روزهای خوبی را سپری می‌کند. فرانسه با 7 برد از 7 بازی ممکن، رقابت‌های مقدماتی خود را پشت سر گذاشته و جای خود را در سید 1 برای قرعه کشی مرحله گروهی مسابقات، که در روز شنبه، 2 دسامبر در هامبورگ برگزار می‌شود، رزرو کرده است و در یک دیدار تشریفاتی در آتن باید آخرین بازی مرحله مقدماتی یورو را برگزار کند. این مربی که در ترافیک آتن گرفتار شده بود، نشست خبری خود را با نیم ساعت تاخیر در روز دوشنبه آغاز کرد.

لوکاس هرناندز در دفاع میانی نه دفاع چپ؟
او می‌تواند در هر دو موقعیت باشد. در لیست، من او را در درجه اول در دفاع چپ قرار می‌دهم. فردا خواهیم دید..."

اعتراض باشگاه‌ها به مصدومیت بازیکنان؟
"من یازده بازیکن دارم که باید عصر جمعه بازی کنند. اگر آنها را بازی ندهم چه کار کنم؟ باید کادر فنی را به زمین بفرستم؟ ما هرگز از چیزی در امان نیستیم. فوتبال یک ورزش پربرخورد است. اگر احساسی از مصدومیت یا عدم تمایل به بازی در بازیکنی باشد، آن را در نظر می‌گیرم. اگر احساس منفی داشته باشمد زور اضافی نمی‌زنم که کسی را به زمین بفرستم. من همه اینها را تا حد امکان در نظر می‌گیرم و زمان را با پنج تغییر در 90 دقیقه مدیریت می‌کنم. ما باید خود را با شرایط وفق دهیم."

1956593

افت رندال کولو موانی؟
"او حتما می‌تواند بهتر عمل کند. من او را بسیار حرفه‌ای می‌دانم. او باید آرامشش را حفظ کند. او بازیکن جوانی است که فصل گذشته تجربه‌های زیادی کسب کرد و هنوز راه‌های زیادی برای رفتن دارد.

آدرین رابیو کاپیتان می‌شود؟
"تعداد مشخصی تغییرات خواهیم داشت... بریس سامبا دروازه‌بان خواهد شد. آدرین رابیو هم کاپیتان نخواهد بود."

کینگزلی کومان در ترکیب ثابت؟
"خیلی بهتر است اگر او بتواند در تیم فرانسه گل‌های بیشتری بزند، البته که همیشه اینطور نبوده است. او در بایرن بیشتر گل می‌زند. او این پتانسیل را دارد که برای ما یک شروع کننده دائمی باشد. او این امتیاز را دارد. اگر کینگزلی با عثمان (دمبله) شروع کند یا بعدا با تعویض به او اضافه شود، یا برعکس، برای ما خوب است و برای حریف تاسف می‌خورم."

دیدگاه‌ها