کد خبر : 1981496 | 30 آبان 1402 ساعت 21:40 | 22.1K بازدید | 11 دیدگاه

شکایت ستاره بایرن: از این همه بازی خسته‌ام!

کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بایرن مونیخ، ناراحتی‌اش را از تعداد زیاد بازی‌ها ابراز کرد.

شکایت ستاره بایرن: از این همه بازی خسته‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، شلوغی تقویم و بازی‌های زیاد تیم‌ها در هر فصل داد خیلی از سرمربیان و بازیکنان را درآورده‌. این وضعیت برای بازیکنان زمانی بدتر می‌شود که برای فیفا دی به تیم ملی دعوت می‌شوند و علاوه‌بر طی کردن مسافت‌های زیادی، باید در فاصله کمی، چند بازی نیز انجام دهند.

همین اتفاقات و فشار به بازیکنان، باعث مصدومیت تعداد زیادی از آنها شده است. در آخرین مورد گاوی، هافبک جوان بارسلونا از ناحیه رباط مصدوم شد و نشان داد که این فشردگی بازی‌ها چقدر برای بازیکنان مضر است.

1956986

کیم مین جائه، مدافع اهل کره جنوبی بایرن مونیخ که فصل گذشته در ناپولی حضور داشت و قهرمانی سری A را با این تیم تجربه کرد، از آخرین بازیکنانی است که درباره فشردگی بازی‌ها و شرایط سخت بازیکنان صحبت کرده است. او در یک مصاحبه، ناراحتی‌اش از این وضعیت را نشان داد.

«بازیکنان در هر فصل بازی‌های زیادی انجام می‌دهند. برخی مواقع از فصل خسته می‌شوم اما می‌توانم ادامه دهم. فکر می‌کنم بزودی بدنم از انجام این همه بازی خسته خواهد شد. اما نمی‌توانم شکایت کنم زیرا این وضعیت برای همه یکسان است. احمقانه است که در زمین بگویم «من دیگر نمی‌توانم بازی کنم، دارم می‌میرم» و حرف‌هایی از این قبیل. فقط خوشحالم که مصدوم نشدم که نشان می‌دهد در شرایط خوبی قرار دارم. من از خودم مراقبت می‌کنم که برای هر وضعیتی آماده باشم.»

1956988

دیدگاه‌ها