کد خبر : 1981504 | 01 آذر 1402 ساعت 05:40 | 30.6K بازدید | 16 دیدگاه

دلتنگی ستاره سابق بارسا: دوباره نوکمپ را می‌خواهم

فرانک کسیه، هافبک سابق بارسلونا می‌گوید که دلتنگ بارسا و بازی در نوکمپ شده است.

دلتنگی ستاره سابق بارسا: دوباره نوکمپ را می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی الاهلی، یک فصل پس از اینکه به صورت رایگان از میلان به بارسا رفت، این تیم را به مقصد لیگ عربستان ترک کرد.

الاهلی در رده سوم جدول لیگ عربستان قرار گرفته است و با صدر جدول فاصله‌ای ۹ امتیازی دارد. با این حال، این شرایط خوب هم باعث نشده است که فرانک کسیه، بارسلونا را فراموش کند و همچنان دلتنگ آنهاست. او در آخرین گفتگویش، این دلتنگی را به زبان آورده است.

«من خاطرات خیلی خوبی از دوران حضورم در بارسا دارم. در همان سال اول دو قهرمانی کسب کردم سوپرکاپ و لیگ. خاطرات بسیار خوبی از شهر، کادر مربیگری و بازیکنان بزرگی دارم که با آنها فرصت بازی در بارسلونا را داشتم.

1957002

دلم برای حمایت هواداران بارسا تنگ شده است. بازی در ورزشگاه بزرگی مثل نوکمپ احساس فوق‌العاده‌ای دارد. بنابراین، بدیهی است که دلم برای فضا و جو نوکمپ تنگ شود. امیدوارم یک بار دیگر فرصت بازی در آنجا را به دست بیاورم.

هنوز همه بازی‌های بارسا را می‌بینم و از آنها حمایت می‌کنم. آنها امسال تیم خوبی دارند. مخلوط فوتبالیست‌های باتجربه و جوان که برای تیم بسیار مفید هستند. بازیکنی مانند یامال و دیگر جوانان نیز در حال کسب تجربه هستند. امیدوارم امسال هم آنها قهرمان شوند.»

1957003

دیدگاه‌ها