کد خبر : 1981538 | 01 آذر 1402 ساعت 00:08 | 57.3K بازدید | 67 دیدگاه

خدا را شکر باج ندادم

جنجال اینستاگرامی خطیبی علیه شکوری!

سرمربی سابق پیکان نسبت به جدایی ناگهانی از این تیم واکنش نشان داد.

جنجال اینستاگرامی خطیبی علیه شکوری!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان که در دو هفته گذشته لیگ برتر به دو تساوی مقابل هوادار تهران و شمس‌آذر قزوین رسید و اکنون با 8 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفته، اما در اتفاقی غیرمنتظره قرار است در ادامه فصل با یک سرمربی جدید به جای رسول خطیبی به کارش ادامه بدهد.

باشگاه پیکان پس از اطلاعیه غیرمنتظره و ناگهانی برای پایان همکاری با رسول خطیبی، هیچ توضیح تکمیلی درباره این تصمیم نداده بود، اما حالا این سرمربی اشاره جزئی به این اتفاق داشته و با وجود تشکر از مدیریت باشگاه و اعضای تیمش، به طور غیر مستقیم و بدون آوردن نام هیچ فردی، حمله تندی به ابراهیم شکوری، قائم مقام و عضو هیئت مدیره پیکان داشته و احتمالا حضور او را دلیل جدایی‌اش می‌داند.

1957079
ابراهیم شکوری که قائم مقام باشگاه پیکان است، در این فصل بارها با لباس تمرینی و مربیگری در تمرینات  حضور پیدا کرده بود که حالا احتمالا خطیبی نیز او را مخاطبش قرار داده است

رسول خطیبی در سه پیام متوالی اینستاگرامی اشاره کرده که یک نفر (ابراهیم شکوری) علاقه‌مند به دخالت در امور همه تیم‌هاست و از سوی دیگر به دنبال سرمربیگری است.

در پیام خطیبی پیرامون جدایی از پیکان آمده است:

«شغل ما فوتبال است و به آمدن و رفتن‌ها عادت داریم. در پیکان، روزهای پرخاطره‌ای را سپری کردم که هرگز از ذهنم پاک نمی‌شود. هرچه بود، تمام شد اما به رسم معرفت و رفاقت، شایسته است از تک تک بازیکنان تشکر کنم. از اعضای کادرفنی، پزشکی، تدارکات و تمامی عوامل تیم، به همراه هیئت مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه آقای دکتر مدد متشکرم. همچنین برای تیم پیکان در ادامه رقابت‌های لیگ، آرزوی موفقیت دارم.
اما کاش آقایی که به نتایج تمام رشته‌های باشگاه نظارت دارند و تصمیم می‌گیرند، نسبت به نتایج تمام تیم‌های باشگاه جواب بدهند.
آقایان روسای فدراسیون‌های کل ایران، حتما از ایشان به عنوان مشاور یا سرمربی استفاده کنید. امیدوارم به آرزویت برسی!
جوانگرایی و خوب بازی کردن در ایران معنی ندارد و باج ندادن که خدا را شکر باج ندادم.
و آقایی که ادعای ورزشی و فوتبالی دارد، به ظاهر دنبال نتیجه هست (رفیق بازی و...)؛ آن هم با بودجه 60 میلیارد که کمترین بودجه در لیگ برتر و جوان‌ترین تیم در لیگ برتر است.

نیاز باشد حرف‌های زیادی هست»

1957081
1957082
1957083

دیدگاه‌ها