کد خبر : 1981590 | 01 آذر 1402 ساعت 10:59 | 4.6K بازدید | 14 دیدگاه

دشان: نمی‌خواستم روی وضعیت امباپه ریسک کنم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، اعلام کرد به دلیل فشار بازی‌ها ترجیح داد کیلیان امباپه مقابل یونان نیمکت‌نشین باشد.

دشان: نمی‌خواستم روی وضعیت امباپه ریسک کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال فرانسه در آخرین بازی دور گروهی مقدماتی یورو 2024 سی گذشته در آتن به مصاف یونان رفت و به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

در نیمه اول این بازی، روی یک صحنه فرانسه فرصت گلزنی داشت و توپ به نظر می‌رسید که به صورت کامل از روی خط دروازه عبور کرده، اما VAR آن را رد کرد و داور دستور به ادامه بازی داد.

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، از نبود فناوری خط دروازه در بازی مقابل مقدماتی یورو 2024 شگفت زده شد و ابراز ناراحتی کرد. او پس از بازی درباره تصمیم داور و به خصوص عدم وجود فناوری خط دروازه گفت: "ما هنوز در سطح بسیار بالایی هستیم. این که بگوییم هیچ فناوری‌ای برای خط تشخیص عبور توپ از روی خط دروازه وجود ندارد، تعجب‌آور است. این‌ بازی‌ها در مراحل مقدماتی هستند. شانس آوردیم که مجبور نبودیم در این بازی سرنوشت صعودمان را مشخص کنیم چون هیچ تشخیص دقیقی برای خط دروازه وجود نداشت.

1957186

بولت هوادارنیمکت‌نشینی کیلیان امباپه؟
این بخشی از صحبت‌هایی بود که با بازیکنان داشتم تا زمان بازی را تقسیم کنم و از بازیکنانی که جمعه هم بازی کردند، محافظت کنم. ساعت 5 صبح به فرانسه برمی‌گردیم، تمام تلاشم را کردم که روی وضعیت بعضی از بازیکنان ریسک نکنم.

بولت هوادارارزیابی از تساوی مقابل یونان؟
ما با شکست‌ناپذیر ماندن با گروهی که مطمئناً جوان‌تر از جام جهانی شده همچنان با این وضعیت رقابت‌ها، انتقال بسیار خوبی انجام دادیم. خارج از زمین نیز وضعیت روحی خوبی داشت. تیم فرانسه حتی در صورت تغییر بازیکنان خود را در سطح بسیار بالایی حفظ می‌کند. دیدن بازیکنانی که این سطح را حفظ می‌کنند، راضی‌کننده است.

بولت هوادارقرعه‌کشی یورو 2024؟
صبر می‌کنم ببینم چه می‌‌شود. بدیهی است که از طریق کشورهای واجد شرایط و نحوه ساخت سیدها، به عنوان مثال، ایتالیا و شاید کرواسی در سید 4 وضعیت نامعلومی ایجاد می‌شود. اما ما هر کاری کردیم تا جایگاه خود را به عنوان صدرنشین به دست آوریم. باید دید که در قرعه‌کشی چه می‌شود.

دیدگاه‌ها