کد خبر : 1981736 | 01 آذر 1402 ساعت 20:43 | 57.1K بازدید | 7 دیدگاه

بازی به جوان‌ها تاوان دارد؛

پیروانی: در استقلال، امنیت شغلی وجود دارد

مربی استقلال خوزستان معتقد است بازیکنان جوان این تیم در آینده به ستاره‌های فوتبال ایران تبدیل خواهند شد.

پیروانی: در استقلال، امنیت شغلی وجود دارد

به گزارش ورزش سه، امیرحسین پیروانی، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، امروز به جای سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی برابر سپاهان حاضر شد و گفت: در طول هفته بارندگی بود اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با گذشت ۱۰ هفته از لیگ و با شناختی که از عملکرد تیم خوب سپاهان داریم، تمرین کرده‌ایم. خوشبختانه بازیکنان جوان‌مان با انگیزه خوبی ظاهر شدند و کم‌کم به خود باوری رسیده‌اند و حتی در بازی‌های اخیر در ترکیب ثابت ما قرار داشتند. امیدوارم فردا بتوانند تدابیر ما را در زمین پیاده کنند و قول می‌دهم فردا بازیکنان‌مان بسیار پرتلاش در زمین ظاهر شوند و از فردا امتیازات لازم را کسب کنیم.

ویدئو: 317367

او در ادامه عنوان کرد: بازی دادن به جوان‌ها، تاوان دارد و سرمربی باید این تاوان را بدهد اما مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره و در راس آن آقای علی‌محمدی مدیرعامل شرکت گروه ملی شرایطی را فراهم کرده که کادر فنی امنیت شغلی دارد و به همین دلیل از جوان‌ها استفاده می‌کنیم. ضمن اینکه همه باید تحمل و صبر داشته باشند تا این جوان‌ها با تجربه شوند.

مربی استقلال خوزستان با تمجید از بازیکنان جوان استقلال خوزستان گفت: ما بازیکنانی داریم که در طول هفته برای تیم جوانان و در پایان هفته برای تیم بزرگسالان استقلال خوزستان بازی می‌کنند. بازیکنی به اسم کوهی داریم که ۱۸ ساله است و برای ما بازی می‌کند. این بازیکنان کم‌کم به خودباوری می‌رسند و در کنار با تجربه‌هایمان صاحب تجربه می‌شوند. به آینده استقلال خوزستان بسیار خوشبین هستم که می‌تواند بازیکنان خوبی را به کشور معرفی کند. در آینده از باصری و محکم کار و این چنین جوان‌های ما بیشتر خواهید شنید.

پیروانی در پایان درباره نتایج تیم نوجوانان ایران در جام جهانی گفت: از حسین عبدی تشکر می‌کنم و به او خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم تمهیداتی در نظر گرفته شود که این تیم رها نشود و شرایطی را فراهم کنیم که این پیشرفت فقط در رده سنی نوجوانان نباشد و در رده سنی جوانان نیز رقم بخورد.

دیدگاه‌ها