کد خبر : 1981784 | 02 آذر 1402 ساعت 06:21 | 9.3K بازدید | 8 دیدگاه

حسین عبدی با تیمش ارتقا می‌‎گیرد

پاداش درخشش نوجوانان در کشوی تاج

نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید آینده حسین عبدی و حضور او در تیم جوانان ایران به تصمیم مهدی تاج بستگی دارد.

پاداش درخشش نوجوانان در کشوی تاج

به گزارش ورزش سه، حسین عبدی در فروردین ماه ۱۴۰۱ هدایت تیم نوجوانان ایران را بر عهده گرفت، موفق شد در رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا خود را به جمع 4 تیم برتر برسد و سهمیه حضور در جام جهانی را به‌دست آورد. عبدی سپس تیم خود را برای حضور در این مسابقات آماده کرد و موفق شد شروع خوبی در جام جهانی داشته باشد.

شاگردان حسین عبدی در اولین دیدار خود، برزیل را شکست دادند شگفتی‌ساز شدند. آنها سپس برابر نوجوانان انگلیس شکست خوردند اما در آخرین دیدار مرحله گروهی خود، کالدونیا رو با پنج گل شکست دادند تا به دور بعد صعود کنند.

نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی با مراکش روبرو شدند و در شرایطی که تا دقایق پایانی با یک از حریف پیش بودند، در دقیقه ۹۰+۴ گل تساوی را دریافت کردند و سپس در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۱ شکست خوردند.

1956874

مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، درباره عملکرد تیم نوجوانان و شکست برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام‌ جهانی گفت: نوجوانان ۲۰۰ روز در اردو بوده‌اند و فدراسیون تمام کاری که می‌توانسته را برای این تیم انجام داده است. حسین عبدی و دستیارانش بسیار زحمت کشیدند. بچه‌های تیم نوجوانان، آینده تیم ملی در سال‌های آتی هستند.

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره اینکه آیا قرار است حسین عبدی هدایت تیم جوانان را بر عهده بگیرد، گفت: بعد از پایان هر دوره، سرمربی یک گزارش ارائه می‌کند و اینکه وی به یک رده بالاتر برود یا در رده نوجوانان بماند را مهدی تاج تصمیم می‌گیرد.

دیدگاه‌ها