کد خبر : 1981814 | 02 آذر 1402 ساعت 10:26 | 14.1K بازدید | 11 دیدگاه

حمله بارسا به فیفا: بازیکنان وقت نفس کشیدن ندارند!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، به شدت از فشردگی دیدارها و برگزاری تورنمنت‌های مختلف انتقاد کرد.

حمله بارسا به فیفا: بازیکنان وقت نفس کشیدن ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر برای برگزاری مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 و همچنین مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 با خبرهای بدی برای بسیاری از باشگاه‌ها همراه بود. 

مصدومیت متعدد بازیکنان در این دیدارها باعث شد که انتقادهای زیادی از برگزاری دیدارهای متعدد از سوی فیفا و یوفا صورت بگیرد و بیشترین انتقادها هم از سوی دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا بود. 

مصدومیت ادواردو کاماوینگا وینیسیوس جونیور باعث شد که آن‌ها نزدیک به دو تا سه ماه از میادین دور باشند اما ضربه وارد شده به بارسا با مصدومیت شدید گاوی و پارگی رباط صلیبی و مینیسک پای این بازیکن شدیدتر بود. 

1948884

آزمایشات نشان داده که این ستاره اسپانیایی بین هشت تا 10 ماه از میادین دور خواهد بود که شوک بزرگی به مدیران، کادر فنی و هواداران بارسلوناست که حالا یکی از مهره‌های کلیدی‌شان را در اختیار ندارند. 

دکو در واکنش به این اتفاق و در حالی که ناراحت به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت: «فیفا ترتیب برگزاری جام جهانی و جام جهانی باشگاه‌ها با تعداد دیدارهای بیشتر را داده است. یورو قرار است در تاریخ 14 جولای تمام شود و لالیگا هم حدودا ششم آگوست شروع می‌‎شود. پس بازیکنان قرار است چه زمانی فرصت استراحت کردن برای خودشان را داشته باشند؟»

دیدگاه‌ها