کد خبر : 1982028 | 03 آذر 1402 ساعت 12:16 | 12.1K بازدید | 17 دیدگاه

استراماچونی درباره دربی ایتالیا: دست بالا با اینتر

آندره‌آ استراماچونی معتقد است اینتر در بازی این هفته مقابل یوونتوس دست بالاتر را دارد و تساوی در این بازی بیشتر به سود بانوی پیر است.

استراماچونی درباره دربی ایتالیا: دست بالا با اینتر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته آینده فوتبال اروپا، یوونتوس و اینتر در آلیانز استادیوم شهر تورین به مصاف هم‌دیگر می‌روند. اینتر با ۳۱ امتیاز در صدر جدول سری A قرار دارد و یوونتوس با دو امتیاز کم‌تر دوم است.

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق اینتر دیدگاهش را درباره این بازی با هواداران به اشتراک گذاشته است.

1957927

«اینتر کیفیت بیشتری در ترکیبش دارد. آن‌ها در تنظیم بازی و کنترل توپ از یوونتوس بهتر هستند و می‌توانند به میزبان آسیب برسانند. در سمت دیگر یووه در خانه‌اش است و از این لحاظ به اینتر برتری دارد. آن‌ها یکشنبه تهاجمی‌تر از حد معمول خواهند بود. هر دو تیم بسیار قوی هستند و به نظرم اگر هر دو عقب بمانند و بازی صفر-صفر شود به سود هیچکدام‌شان نخواهد بود.

اینتر شانس اول قهرمانی در این فصل است. آن‌ها با توجه به افت ناپولی و میلان شانس بزرگی برای قهرمانی دارند و اگر بازی را ببرند گام بزرگی برداشته‌اند. از سوی دیگر شکست نخوردن برای یووه در اولویت است. آن‌ها می‌خواهند شکست نخورند و در رتبه دوم و کورس قهرمانی بمانند تا در زمان مناسب از فرصت استفاده کنند.»

1957928

دیدگاه‌ها