کد خبر : 1982105 | 03 آذر 1402 ساعت 17:59 | 43.2K بازدید | 26 دیدگاه

دعوا در فوتبال طبیعی است

ژاوی: من هم با مسی و پویول درگیر شدم

ژاوی معتقد است تنش بین روبرت لواندوفسکی و یامال طبیعی است و برای توجیه آن از دوران فوتبال خودش مثال زد.

ژاوی: من هم با مسی و پویول درگیر شدم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در زمین رایووایه‌کانو بازی دارد در حالی که در سه رویارویی اخیر برابر این تیم با هدایت ژاوی دو بار شکست خورده و یک بار نیز متوقف شده است. بارسا با چهار امتیاز اختلاف نسبت به خیرونا در رده سوم قرار دارد و با رئال نیز دو امتیاز اختلاف دارد. آبی و اناری‌ها حق امتیاز از دست دادن ندارند، ضمن اینکه اخیرا گاوی را نیز برای ادامه فصل از دست دادند.

1957972

ژاوی در نشست خبری خود و در مورد مصدومیت شدید گاوی گفت: «از دست دادن گاوی مایه تاسف بود و او غیرقابل جایگزین است. گاوی با قلبش بازی می‌کند و انگیزه و شهامت او مثال زدنی است. باید تلاش کنیم تا جای خالی او را پر کنیم، اما سخت است. فردا به گاوی و بازیکنی با خصوصیات او نیاز داریم. به این دلیل که بازی برابر رایو همیشه دشوار است. در چند وقت اخیر ما نتوانسته‌ایم این تیم را شکست دهیم ولی تیم ریکاوری کرده و آماده بازی فرداست.»

انتقادات از میدان دادن دلافوئنته (مربی اسپانیا) به گاوی برابر گرجستان: «من رابطه بسیار خوبی با دلا فوئنته دارم. او سه شنبه با من تماس گرفت و در این مورد صحبت کردیم. فکر نمی‌کنم مشکل از مدیریت مربی باشد، بلکه مشکل تقویم فشرده است. با سن گاوی، او دقایق زیادی به میدان رفته و گاهی اوقات این موضوع به ضرر بازیکن می‌شود. مشکل از فشردگی بازی‌ها و تعدد آنهاست. من با دکو صحبت خواهم کرد تا ببینم چه کاری می‌توان انجام داد.»

وضعیت مصدومیت تراشتگن: «فردا مارک با ما نخواهد بود و اینیاکی پنیا بازی خواهد کرد.»

صحبت با گاوی: «من منطقی با او صحبت کردم. من قبلا خودم در فصل 06-2005 چنین تجربه شخصی را داشتم و این باعث شد فوتبالیست بهتر و بالغ‌تری باشم. مصدومیت باعث شد که من متوجه شوم باید بهتر از خودم مراقبت کنم. باید همیشه مراقب جزئیات باشید. این چیزی است که یاد گرفتم.»

1956870

تقویم فشرده: «من فکر می‌کنم یک احتمال این است که 9 ماه بازی‌های باشگاه باشد و سپس بازی ملی را داشته باشیم. اینگونه از بسیاری از سفرها اجتناب می‌شود. آرائوخو و رافینیا برای 13 یا 14 ساعت در هواپیما بودند. فوتبالیست‌هایی هستند که سفرهای زیادی دارند و این عواقب بدی دارد.»

خرید بازیکن جدید: «دکو و رئیس باشگاه موضع من را می‌دانند و ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم. باید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. ببینیم آیا می‌توانیم کسی را وارد تیم کنیم یا خیر.»

وضعیت دی یونگ: «ما از مصدومیت و غیبت طولانی او ضرر کردیم. حالا هم که گاوی را نداریم. این مصدومیت‌ها برای ما بسیار مهمند. فرانکی روزهای اخیر در تمرین گروهی بوده و صد در صد آماده است. او آماده است تا از ابتدا بازی کند.»

ماه سختی که در انتظار بارسلوناست: «ما همیشه در چالش و خطر هستیم چون بارسا هستیم. ما هفت بازی قبل از تعطیلات کریسمس داریم و آنها بازی‌هایی سخت و تعیین کننده هستند.»

1953620

ژاوی در مورد لواندوفسکی گفت: «رابرت به تیم نیاز دارد و تیم هم متقابلا به او نیاز دارد. او بازیکن کلیدی و گلزن ماست. او در هر بازی تفاوت ایجاد می‌کند. لوا یک رهبر ذاتی در رختکن است و به او برای پیروزی نیاز داریم.»

تنش بین لواندوفسکی و یامال در جریان بازی با آلاوس: «فکر می‌کنم این یک چیز عادی است. در دوران فوتبال من نیز اتفاقات مشابهی را شاهد بودیم. مثلا تنش من با پویول، مسی و پدرو یا با والدس. این فوتبال است و همه ما می‌خواهیم برنده شویم. لواندوفسکی یکی از کسانی است که به هم تیمی خود بیشترین کمک را می‌کند. روبرت به ویژه به لامین توجه زیادی دارد تا بتواند فوتبالیست بزرگی شود.»

انتقال ویتور روکه در زمستان: «اکنون زمان صحبت در مورد بازار انتقالات نیست. ما ویتور روکه و کسانی دیگر را زیر نظر داریم. الان توجه ما روی بازی با رایو، پورتو و اتلتیکو است. صحبت در این مورد منطقی نیست. اگر خبری جدید باشد، آن را به اطلاع خواهیم رساند.»

دیدگاه‌ها