کد خبر : 1982189 | 04 آذر 1402 ساعت 07:03 | 21.4K بازدید | 13 دیدگاه

آقای گل بازی‌های دوستانه استقلال در لیست انتظار

امیرعلی صادقی همچنان منتظر فرصتی از سوی کادرفنی استقلال است.

آقای گل بازی‌های دوستانه استقلال در لیست انتظار

به گزارش "ورزش سه"، امیرعلی صادقی را می‌توان آقای گل استقلال در بازی‌های دوستانه لقب داد. بازیکنی که چه در زمان ساپینتو و مجیدی و چه اکنون در دوره حضور جواد نکونام، در بازی‌های دوستانه خوش درخشیده و موفق به گلزنی شده است ولی هرگز در بازی‌های رسمی فرصت درخشش را به دست نیاورده است.

این بازیکن که در تیم ملی امید نیز درخشش خوبی داشت، نتوانست در فهرست نهایی رضا عنایتی حضور داشته باشد و حضور در تورنمنت مقدماتی جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو را از دست داد ولی همچنان با جدیت در تمرینات استقلال شرکت می‌کند و در پی یک فرصت برای اثبات توانایی‌هایش است.

صادقی در بازی‌های دوستانه اخیر استقلال نکونام نیز هم موفق به گلزنی شد و هم پنالتی گرفت ولی سه مربی اخیر آبی‌ها چندان از این بازیکن جوان در ترکیب تیمشان استفاده نکرده‌اند و این بازیکن همچنان در انتظار فرصتی برای حضور در ترکیب تیم و درخشش با لباس این تیم است.

باید دید که بالاخره این بازیکن چه زمانی می‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود و آیا جواد نکونام به او فرصت حضور در میدان را می‌دهد یا خیر. ضمن اینکه باید توجه داشت که استقلال دو بازی سخت خارج از خانه برابر ذوب آهن و فولاد را در پیش دارد و سپس باید با پرسپولیس روبرو شود.

دیدگاه‌ها