کد خبر : 1982235 | 04 آذر 1402 ساعت 11:07 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

سیرجان به کورس بازگشت؛

جشنواره گل قهرمان در خانه: اولین پوکر رقم خورد

هفته دوم لیگ برتر زنان با دومین پیروزی خاتون و بازگشت شهرداری سیرجان به جمع مدعیان همراه بود.

جشنواره گل قهرمان در خانه: اولین پوکر رقم خورد

به گزارش ''ورزش سه''، ظهر دیروز از ساعت ۱۳ هفته دوم لیگ برتر زنان با انجام ۵ بازی پیگیری شد و در حساس‌ترین دیدار این هفته، ملوان و سپاهان در ورزشگاه سن‌سیروس شهر انزلی به تساوی رسیدند. این تساوی بیش از همه به نفع دو مدعی دیگر یعنی شهرداری سیرجان و خاتون بم بود.

1958273

خاتون بم ۸ – ۰ آوا تهران؛ قهرمان دست بردار نیست

خاتون، قهرمان ۹ دوره اخیر فوتبال ایران که در شانزدهمین دوره لیگ برتر زنان به دنبال دو رقمی کردن تعداد قهرمانی‌هایش است، در هفته نخست موفق به برتری دو بر صفر مقابل کانی کردستان شد و روز گذشته با هشت گل از سد آوا تهران گذشت. این پرگل‌ترین بازی تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر بوده است.

زهرا قنبری، ستاره ۳۰ ساله خاتون و تیم ملی هم در این بازی موفق به ثبت چهار گل شد تا اولین پوکر فصل را به نام خود ثبت کند. نگین زندی، دیگر ستاره خاتون هم در این بازی موفق به ثبت دبل شد تا با توجه به ثبت یک گل در هفته اول مسابقات، در جدول گلزنان لیگ شانزدهم ۳ گله شود.

ایساتیس کران فارس ۰ – ۴ شهرداری سیرجان؛ مدعی به کورس بازگشت

در دیگر دیدار حساس هفته دوم لیگ برتر زنان، شهرداری سیرجان موفق به برتری چهار بر صفر مقابل ایساتیس‌کران فارس شد. شاگردان ایراندوست که در هفته اول با بدشانسی مقابل ملوان متحمل شکست شده بودند، برای ماندن در کورس قهرمانی راهی جز پیروزی نداشتند. زهرا علیزاده و مرضیه نیکخواه در این دیدار هر کدام دو بار دروازه حریف را باز کردند.

پالایش گاز ایلام هم که در هفته نخست با یک گل از سد پیکان گذشته بود، در هفته دوم هم با همین نتیجه نماینده البرز را از پیش‌رو برداشت تا به همراه خاتون، دو تیم شش امتیازی جدول رده بندی باشند.

نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

1958272

دیدگاه‌ها