کد خبر : 1983191 | 07 آذر 1402 ساعت 18:55 | 13.1K بازدید | 12 دیدگاه

نفت مسجد سلیمان 3-1 نفت و گاز گچساران؛

لیگ‌یک/ اشکش می‌خواهد به لیگ برتر بازگردد

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد با نتیجه 3 بر یک میزبان خود را از پیش‌رو بردارد.

 لیگ‌یک/ اشکش می‌خواهد به لیگ برتر بازگردد

به گزارش "ورزش‌ سه"، در هفته چهاردهم لیگ یک دو تیم نفت و گاز گچساران و نفت مسجد سلیمان عصر امروز در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این دیدار پر گل شاگردان اشکش موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شوند.

برای نفت مسجد سلیمان که نمایشی برتر در این مسابقه داشت، ابتدا امین کعبی در دقیقه 45 روی یک ضربه قیچی و سپس کامل شدن این حمله با ضربه سر گلزنی کرد. با شروع نیمه دوم رضا رضایی گل دوم شاگردان اشکش را در دقیقه 78 وارد دروازه نفت و گاز گچساران کرد و 3 دقیقه بعد هم علی کیانی‌فر با شوتی تماشایی موفق شد گل سوم تیم میهمان را به ثمر برساند.

پس از این 3 گل شاگردان پیروز قربانی برای جبران تلاش کردند و موفق شدند با به دست آوردن یک پنالتی در دقیقه 85 اختلاف را به دو گل برسانند. البته سنگربان نفت این پنالتی را مهار کرد و در بازگشت بود که عرفان افراز گل اول تیم میزبان را وارد دروازه نفتی‌ها کرد.

با این پیروزی نفت مسجد سلیمان 26 امتیازی شد و به یک‌قدمی صدر جدول رسید. در سوی دیگر نفت و گاز گچساران با پیروز قربانی 21 امتیازی در رتبه ششم باقی ماند و البته همچنان مدافع اسبق استقلال امیدوار است شانس صعود تیمش را به لیگ برتر در ادامه مسابقات حفظ کند.

دیدگاه‌ها