کد خبر : 1983203 | 07 آذر 1402 ساعت 20:07 | 34K بازدید | 21 دیدگاه

یک ستاره به جمع رقبای سردار آزمون اضافه شد

به نظر می‌رسد تامی آبراهام، ستاره انگلیسی رم، به شکل کامل از بند مصدومیت رهایی یافته است.

یک ستاره به جمع رقبای سردار آزمون اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، تامی آبراهام در آخرین بازی فصل قبل رم که مقابل اسپتزیا برگزار شد از ناحیه زانو آسیب دید. بعد از این اتفاق باشگاه رسما تایید کرد که آبراهام در لندن تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. علت جراحی این ستاره انگلیسی پاره شدن رباط صلیبی او عنوان شد.

ماجرا از این قرار بود که در بازی مقابل اسپتزیا، تامی آبراهام بعد از برخورد شدیدی که با بازیکن حریف داشت به زمین افتاد و با استفاده از برانکارد به بیرون منتقل شد. در همان زمان مشخص بود که مصدومیت ستاره انگلیسی جدی است، اما مورینیو و مدیران رم امیدوار بودند کار او به جراحی کشیده نشود اما بعدا معلوم شد که او باید پایش را به دست جراحان بسپارد.

حالا اما به نظر می‌رسد که تامی آبراهام به طور کامل از بند مصدومیت رهایی یافته و آماده بازگشت به ترکیب جالوروسی است. باشگاه رم در صفحه رسمی اینستاگرام خود خبر از بازگشت ستاره انگلیسی داده که این نمی‌تواند خبر خوبی برای سردار آزمون باشد. با وجود رابطه بسیار خوبی که بین آبراهام و آزمون وجود دارد، اما بازگشت این ستاره انگلیسی کار سردار را برای حضور در ترکیب رم دشوارتر خواهد کرد.

1959844

رم در حال حاضر از نظر هجومی یک تیم پرستاره محسوب می‌شود، چرا که آنها بازیکنانی نظیر روملو لوکاکو، آندره‌آ بلوتی، پائولو دیبالا، سردار آزمون و حالا تامی آبراهام را در اختیار دارند. البته سردار اخیرا فرم فوق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشته که این موضوع تمجید ژوزه مورینیو را هم به همراه داشت. با این وجود باید منتظر ماند و دید که با بازگشت آبراهام در ادامه فصل چقدر به این ملی‌پوش ایرانی بازی خواهد رسید.

دیدگاه‌ها