کد خبر : 1983291 | 08 آذر 1402 ساعت 02:20 | 22K بازدید | 7 دیدگاه

جنجالی‌ترین پنالتی فصل: فرار پی‌اس‌جی از باخت (عکس)

در حالی که پاری سن ژرمن تا ثانیه‌های پایانی بازی با نتیجه ۱-۰ از نیوکسل عقب افتاده بود، یک پنالتی جنجالی همه چیز را عوض کرد.

جنجالی‌ترین پنالتی فصل: فرار پی‌اس‌جی از باخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری سرنوشت‌ساز از گروه پیچیده مرگ، پاری سن ژرمن و نیوکسل در پاریس برای به دست آوردن رتبه دوم، مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

شاگردان ادی هاو در نیمه اول بازی موفق شدند دروازه میزبان را باز کنند و گام مهمی در راه صعود به دور حذفی بردارند. آنها از این گل تا پای جان دفاع کردند، اما در وقت‌های اضافه همه چیز به هم ریخت.

در دقیقه ۵+۹۰ توپی در محوطه جریمه نیوکسل به عثمان دمبله رسید‌. او قصد داشت همان توپ را به مقابل دروازه ارسال کند اما ولنتینو لیورامنتو مانع این سانتر شد. توپ ابتدا به سینه او خورد و در ادامه برخورد کوچکی با دست چپش داشت و همین باعث شد داور و وی‌ای‌آر صحنه را بررسی کنند. داور پس از مشورت با کمک داور ویدئویی به کنار زمین رفت و خودش هم صحنه را تماشا کرد و در نهایت آن برخورد را هند دانست و برای پاری سن ژرمن پنالتی گرفت. کیلیان امباپه موفق شد پنالتی را گل کند تا لوئیز انریکه نفس راحتی بکشد.

1960048
1960049

ادی هاو، سرمربی نیوکسل پس از بازی در مورد این پنالتی گفت: «صادقانه بگویم هنوز دارم فکر می‌کنم که با آن کنار بیایم. من واقعا ناراحتم. از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام. در لحظات پایانی بدشانسی آوردیم. فکر نمی‌کردم پنالتی باشد. توپ اول به سینه‌اش برخورد کرد و نکته کلیدی همین است. حتی اگر اول به دستش برخورد می‌کرد باز هم به نظرم پنالتی نبود اما می‌‌شد پذیرفت و با آن کنار آمد، اما وقتی اول به قسمتی از بدنش برخورد کرد و سپس به دستش، پنالتی نیست.»

دیدگاه‌ها