کد خبر : 1983883 | 11 آذر 1402 ساعت 05:45 | 37K بازدید | 58 دیدگاه

به خودم خیانت کردم که حرف برانکو را باور نکردم

سامان نریمان: اشتباه کردم از پرسپولیس رفتم

وینگر و مهاجم پیشین تیم پرسپولیس در مورد جدایی از این تیم صحبت کرد.

سامان نریمان: اشتباه کردم از پرسپولیس رفتم

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان، بازیکن سابق تیم تراکتور، در مورد حضورش در پرسپولیس در زمان برانکو گفت: در آن زمان دو بازیکن پرسپولیس را به ماشین‌سازی دادند و من هم رفتم پرسپولیس با قرارداد 2.5 ساله. قبل از آن هم من پیشنهادی از پرسپولیس داشتم اما متاسفانه اوکی نشده بود.

وی افزود: همه چیز خوب بود و ما 5 بازی اول را در نیم فصل دوم بردیم. من بازیکنی بودم که در تیم‌های دیگرم فیکس بودم و شرایطم سخت می‌شد. طبیعی هم بود که آقای برانکو به ترکیب دست نزند چون تیمش 5 بازی اول را برده بود. من آن زمان به این بلوغ و درک نرسیده بودم و دوست داشتم بازی کنم.

1952140

او ادامه داد: یک ذره برایم سنگین بود. آقای برانکو با من خصوصی صحبت کرد و گفت برای فصل بعد روی تو حساب باز کردم. من از او عذرخواهی می‌کنم چون فکر کردم دروغ می‌گوید. البته مشاوره اشتباه داشتم و این نقطه‌ای بود که به خودم خیانت کردم. اگر من سال بعد می‌ماندم... اما رفتم خودم گفتم رضایتنامه‌ام را بدهید بروم.

سامان نریمان‌جهان همچنین عنوان کرد: من تصمیم اشتباهی گرفتم که جدا شدم و هیچوقت نباید جدا می‌شدم. دو سال قرارداد داشتم و من مطمئن بودم اگر بازی می‌کردم، جایم اینجای فوتبال نبود. سقف فوتبال من قطعا اروپا بود و همیشه به این فکر می‌کردم.

1952138

وی با اشاره به محرومیت پرپسولیس گفت: آن زمان در پرسپولیس یک اتفاقی افتاد، پنجره پرسپولیس بسته شد و مهدی طارمی رفت و بازیکنان جوان این تیم مثل احسان علوان‌زاده در فینال آسیا بازی کردند. من باید می‌ماندم در پرسپولیس و بیشتر تلاش می‌کردم و مطمئن باشید اگر می‌ماندم 6-7 سال در پرسپولیس بازی می‌کردم. چون سیستم آقای برانکو و حتی آقا یحیی به من می‌خورد.

دیدگاه‌ها