کد خبر : 1983956 | 11 آذر 1402 ساعت 11:39 | 15.9K بازدید | 15 دیدگاه

امیدواری ستاره بارسا: این شش امتیاز برای ماست

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، معتقد است که پیروزی برابر اتلتیکو مادرید از نظر روحی و روانی برای آنها بسیار مهم است.

امیدواری ستاره بارسا: این شش امتیاز برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی‌اش آماده میزبانی از اتلتیکو مادرید باشد. 

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که آنها هم امتیاز با هم در جایگاه سوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند و سه امتیاز این بازی می‌تواند شرایط را برای هر دوی آنها تا حد زیادی تغییر دهد. هرچند اتلتیکو یک بازی کمتر از بارسا انجام داده است. 

عملکرد شاگردان ژاوی در چند هفته اخیر در لالیگا چندان خوب نبوده و همین موضوع باعث شده که فشارها روی کادر فنی و بازیکنان این تیم بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

1953906

لواندوفسکی در آستانه این بازی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بارسلونا اظهار داشت: «پیروزی برابر اتلتیکو مادرید بسیار مهم است، خصوصا از نظر روحی و روانی. ما باید بیشتر از این تلاش کنیم. این فصل بسیار طولانی است، اما ما باید در هر بازی به پیروزی برسیم. دو بازی مهم در پیش داریم و باید شش امتیاز را بگیریم. 

ما بارسلونا هستیم و در این بازی در خانه به میدان خواهیم رفت. توانایی پیروز شدن در این بازی را داریم و باید از دقیقه اول به دنبال کسب سه امتیاز باشیم. هواداران می‌توانند به ما کمک کنند که متمرکز باشیم و اهمیت بسیاری در این بازی برای ما خواهند داشت.»

دیدگاه‌ها